Gekke nieuwsberichtjes

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door THRM, 16 mei 2003.

1. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit topic gaat over gekke nieuws berichtjes
    hier is de eerste=Een Australische masseur die 2 van zijn klanten gepijpt heeft had moeten weten dat zijn klanten dat niet wilden, oordeelde een rechtbank afgelopen maandag.

Russel Porteus was in de rechtzaal om in beroep te gaan tegen zijn 4 jarige straf die hij afgelopen jaar kreeg wegens "sexuele handelingen zonder toestemming"

Volgens de rechter was er "duidelijk geen openlijke instemming", ondanks dat beide mannen niks deden om Porteus te stoppen.

Een man getuigde dat hij dacht dat de pijpbeurt bij de massage hoorde.
    "Ik kon niks doen, ik was in schoktoestand", zei de man.
    De tweede man zei dat hij er niks tegen deed omdat hij ban was dat de masseur zijn schouder blessure erger zou maken.
    "Ik wilde niet tegenstribbelen, omdat ik bang was dat het dan erger zou worden, dus bleef ik liggen en deed niks", zei hij.

komt hier vandaan http://www.news24.com/News24/Backpage/Crime_Court/0,5583,2-1343-1345_1321365,00.html

2. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    whaahahaha ,grappig:D :D

3. Bitchslap

Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

Leuk Bevonden:
    0
    HAHAHA ut zou je maar gebeuren

4. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lol bang dat er iets zou gebeuren hahahaha die homo's toch en hun fantasie:)

5. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    whaha, ik zou me zo schamen dat ik hem nooit zo aanklagen :p

6. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Owja, en de excuusjes sloegen nergens op ;p

7. ITNL

ITNL Guest

lol, wat een sukkels :)

8. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    JA HET ZAL WEL WEER AAN MIJ LIGGEN MAAR IK ZIE HET VERBAND WEL TUSSEN EEN RUGBLESSURE EN EEN BLOWJOB.

Moet je wel een masseusse nemen uiteraard.

9. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar met een masseur...
    Die venten zijn wel stom ze moeten maar gewoon zeggen stop ofzo hé.
    Maarneen: ik dacht dat het bij de massage hoorde ik was in SHOKTOESTAND!!!

---------JUDGE JUDY TOESTANDEN ALOM!!!!!!!!-------------------

10. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op zijn minst mag je wel uitkramen
    OH DOKTER WAT DOET U NU.

Echt dit is echt humor van het hoogste niveau die gasten.

11. IK NL

IK NL Guest

als het nou een vrouw was geweest had ik er geen bezwaar tegen gehad hoor.

12. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nouja zeg, geword eerst geholpen met ''iets'' en dan ook nog hopen op een schadenvergoeding?!?!

waar gaat de wereld heen??? _O_

13. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me er nog eentje herinneren van een tijd geleden, hij ging ongeveer als dit:
    'Er is in Oosterijk een meisje van het balkon afgesprongen nadat ze een Pokemon aflevering had gezien, ze dacht dat ze zelf ook een pokemon was en dus ook kon vliegen' (het was ongeveer zoiets dus)

PS: GM?

14. IK NL

IK NL Guest

green mana? }:]

een heel gek bericht trouwens

Sinds de posters van Pamela Anderson is het niet meer voorgekomen, Abri's in het hele land worden massaal uit elkaar gesloopt om een poster te bemachtigen. Dit maal gaat het om de posters van het Idols idool Jim.

Eerst was er een run op de levensgrote Idol's Jim-reclamepoppen die in supermarkten stonden tijdens de 'mars actie'. Nu is het de beurt aan de Jim posters die over het hele land in abri’s hangen. Alleen al in Groningen alleen werden tientallen abri's geplunderd. Ook krijgen de exploitanten van de abri's veel vaker dan anders telefoontjes van fans die een poster willen hebben.

In een poging om schade aan de abri's te voorkomen komt mars de fans tegemoet en worden de originele posters vanaf dinsdag twintig mei verkocht via haar eigen website. Een poster kan door iedereen worden aangevraagd en wordt thuisbezorgd tegen uitsluitend de handeling- en verzendkosten. De actie geldt zolang de voorraad strekt, daarna zullen waarschijnlijk de abri's het weer gaan ontgelden.

Laatst bewerkt door een moderator: 17 mei 2003
  15. IK NL

IK NL Guest

Het Amerikaanse concern Disney start in in augustus met de verhuur van zelfvernietigende films op dvd. Filmfans hoeven de film niet meer in te leveren, omdat de schijfjes maar 48 uur zijn te gebruiken. Disney verklaart dat de dvd's door een speciaal proces vanzelf vergaan.

Het concern denkt met deze techniek meer films af te kunnen zetten omdat ze zonder de hele organisatie van een videotheek uitgeleend kunnen worden. Door de blootstelling aan zuurstof vergaan de schijfjes langzaam. Er is nog geen prijsindicatie van de dvd's gegeven.

Disney zegt dat het systeem niet te kraken is, omdat het een chemisch proces is en geen technisch foefje. Overigens kunnen de films wel gekopieërd worden

16. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Hehe moet je gewoon je dvd speler in een zuurstof arme ruimte zetten 8) probleem opgelost...

17. IK NL

IK NL Guest

wel gaaf als ze na 48 uur opeens spontaan ontbranden.

18. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik wens je veel succes als je dan een andere DVD wil gaan kijken (geen lucht/zuurstof om te ademen)...

Aardig idee overigens, net zoals ik een tijdje geleden in de KIJK las over een wegwerp mobiele telefoon.

Waar je overigens hele leuke verhalen kunt lezen, is de site www.broodjeaap.nl. Er staat dan ook meteen bij of ze waar zijn, of niet. De studentengrappen vind ik overigens een aanrader!

Laatst bewerkt: 17 mei 2003
  19. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu het hier toch over nieuwsberichten gaat, ik las op de FOK! website het volgende bericht.

20. masterape

masterape Guest

Wat een masseur het was toch wel een vrouw of niet?

Deel Deze Pagina