Ik heb een aantal CD-R's die ik wil kopieren op mijn harde schijf van de XBOX. Ik hoorde van iemand dat je dit kan doen door je XBOX aan en uit te zetten een paar keer achter elkaar. Is dit waar? En is het slecht?
Nee dit is niet waar want het heeft te maken met de sensitivity van je dvd-rom speler. Je moet je xbox open maken en de sensitivity verstellen, dan heb je kans dat het lukt (ook kans dat je je dvd-rom naar de klote helpt)
Met een schroevendraaier. Zijn hier geen foto's van hoe dat moet? Ik wil het er best op wagen om dit een te proberen. En als het fout gaat, kun je dan alleen geen DVD's meer zien of ook geen spellen meer spelen en muziek draaien enzovoort. Ik heb namelijk al 3 DVD spelers en van XBOX gebruik ik niet.
Naja let aan de dvd speler die erin zit. Als je een thompson hebt dan ben je screwed, want das de slechste.
Je zult 2 torx schroevendraaiers moeten hebben. De eerste 6 schroeven (4 onder de rubber pootjes, en 2 onder de stickers) moet je loshalen met een grote torx. Maar omdat er 2 onder stickers zitten zal de garantie vervallen. Dus dat zul je effe zelf moeten kijken. Je kunt natuurlijk ook die CD's op CDRW branden. Dan hoef je niets open te maken en af te stellen.
Maar als ik een DVD+RW van Phillips afdraai dan doet hij het wel?? Als ik nou een CD+RW koop en het daarop kopieer doet hij het dan wel?