Probleem ken ik. Zo heb ik mijn PS2 een hele tijd voor mijn vader verstopt (nou ja...op zolder gezet. Daar kwam hij nooit ). Van mijn moeder mocht ik hem namelijk wel kopen, maar van mijn vader niet. Toen mijn vader er trouwens achter kwam vond ie het niet zo erg. En anders kon hij er toch niks meer aan doen. Nu woon ik trouwens op kamers (in Tilburg) en kan ik tenminste zelf uitmaken wat ik koop. XBOX roelez Ow...en mijn ps2 heb ik verkocht, zodat ik nu genoeg geld heb voor een xbox met 4 spellen en accesoires
Had zelf ook geen tv. Mijn ouders hadden er nog 1 op zolder staan. Maaruh...ik zeg al. Mijn moeder wist er wel vanaf (was er alleen niet blij mee, maar mocht hem wel kopen). Als 2 ouders er niet vanaf mogen weten wordt het toch errug moeilijk. Je kunt hem natuurlijk ergens op je kamer verstoppen en hem dan te voorschijn halen als je ouders weg zijn. Maaruh...even serieus. Het helpt serieus om goed veel te slijmen bij je ouders en er veel over te zeuren. Vooral moeders vallen hiervoor (bij mij is dat ook gelukt). Als je 1 ouder achter je hebt gaat het echt een heel stuk makkelijker enzo. Dan is de 2de ouder niet zo'n probleem meer. Heel radicaal is natuurlijk dat ding gewoon kopen en er dan mee aankomen. Alleen heb je dan kans dat je hem meteen weer terug moet gaan brengen (en dat is zwaar kut).
Ik vin Halo gewoon zo vet........... mijn moeder is wel mogelijk om om te praten maar mijn pappie denket niet!Zegt ie zeker ik heb niet voor niets pc gekcoht
Ik koop mijn Xbox zelf en die TV waar ik hem op ga spelen stond eerst in de huiskamer, maar we krijgen binnenkort tog een nieuwe, dus krijg ik die, met een groot beeld , helaas slechts 50Hz, maar dat maakt het verschil niet echt toch? On-topic: Gewoon kopen! en ze dan laten zien hoe cool hij is...