ik heb bij dimension+ de dvd-kit samen met starwars ep1 + ffpirits within besteld voor ongeveer 120 euro. good/bad?
zou ik ook weleens willen weten. (kreeg net bericht dat starwars ep1 uitverkocht is dus heb ik alleen nog de dvd-kit + ffpirits within bij elkaar ongeveer 70euro. Kan ik beter Max Payne ervoor in de plaats halen of een andere game?
Star wars is toch een boutfilm, en de dvd is nog erger, verschrikkelijk veel last van edge enhancement, compleet verpruts door lucasharts
ik wil SW 4, 5, 6, wel graag hebben op dvd ben nog een koopje aan het zoeken maar ben op verkeerde moment aan het zoeken
Zou ik niet doen!! Fok mp, dat spel is gaar man. Neem lekker je dvd-kit. Wel wat betere films nemen hoor, zoals godfather of zo. Ff serieus mensen, dat is een klassieker. Das pas film en dat op een dvd speler?!? Damn genieten geblazen.
Star Wars Episode 1 op dvd is echt kewl hoor! Die moet je echt wel in je collectie hebben. Ook qua extra's best interessant (deleted scenes e.d.)
Als je Max Payne nog niet op de pc hebt gespeeld zou je het kunnen overwegen, als je hem al hebt (uit)gespeeld kun je hem naar mijn mening beter laten liggen en een goede xbox only game halen.
Hoe voelt dat nou?? Hoe voelt dat nou dat jullie hebben bij gedragen aan de vele miljarden van Gates. Hoe goed is die x-box nu eigenlijk, heb een spel gespeeld in speelgoedzaak maar zo bijzonder is het ook weer niet. En dan jullie maar denken dat je nu klaar bent, over een jaar of zo komt er een nieuwe game uit................. Maar dan moet je eerst weer ff een onderdeeltje aanschaffen uit de winkel van mr. Gates Wens jullie veel plezier (en spaar ze maar) DeMazzl
De Gamecube en de PS2 verplichten je altijd nog om een extra opslagruimte module te kopen, en ethernet controller.. Xbox heeft alles ingebouwd..