[XOne] Geldigheidsduur Live Starterskit

Discussie in 'Games' gestart door Pejannl, 21 mrt 2003.

1. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Zoals ik al eerder schreef is er volgens mij wel sprake van een geldigheids. Zo'n soort "uiterlijk houdbaar tot".

Edoch, die geldigheid staat op de kit niet vermeld en dat betekent dat Microsoft zo'n termijn ook niet kan toepassen. Jij koopt een produkt en daar staat niet op "Uiterlijk gebruik voor [die en die datum]". Volgens mij kunnen ze wettelijk niet achteraf zeggen "En vanaf dan en dan doet ie het niet meer". Ik verwacht dus eigenlijk dat je kit nagenoeg "onbeperkt houdbaar" is. (D.w.z. zolang als men de Xbox versie 1 ondersteunt)

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Deze vraag kan je het beste stellen aan de helpdesk van microsoft, maar een logisch antwoord is zolang deze in de winkel te koop is. Echter zijn alle kits uniek dus als je deze later aanmeld ... gaat jouw jaar dan in. Dus Pablow kan gewoon zijn abbonement nemen en zijn gamertag registreren zodra hij een xbox heeft. (echter zou ik zelf niet te lang wachten ... een xbox blijft een verslaving)

anyway ... Peter heeft gelijk er staat geen houdbaarheids datum op dus je bent save!

3. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik weet het niet meer zeker maar ik kan me herrineren dat ik ergens gelezen had dat je voor het registreren 12 maanden hebt. Want ik denk ook niet dat het altijd geldig blijft want dan kun je nu al voor een paar jaar pakketjes kopen lijkt me niet.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ach waarschijnlijk blijven de pakketjes dezelfde prijs ... dus dan zou het wel kunnen ... maar je mag wel 12 maanden met xbox live spelen en dan moet deze weer vernieuwd worden... misschien heb je je daarin vergist ... en je hebt niet meer dan 1 pakketje nodig ... omdat je een unieke gamertag hebt

5. masterape

masterape Guest

Ff een vraag. Al activeer je je account gaat dan pas je abbonnement van 1 jaar in of is die al in gegaan. Anderes ben ik flink genaaid want ik heb nog steeds geen connectie.

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    als je je account geregistreed hebt gaat je tijd in ... niet als je hem gekocht heb (want dat kunnen ze niet registreren)

7. Markos

Markos XBW member

Leuk Bevonden:
    0
    als de houdbaarheid onbeperkt is, dan kunnen ze ook de prijzen van live niet verhogen. anders zou iedereen weer zich opnieuw registreren met een al op voorhand gekocht nieuw pakketje.

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dat verwacht ik niet ... omdat mensen ook graag uniek willen zijn als je de beste van Halo2 bent dan wil je je reputatie houden..

Ik zie Xbox Live als een Club en ik heb best een paar centen over voor mijn lidmaatschap ... mijn andere clubs zijn duurder

Deel Deze Pagina