In GTA 3 kon je een aantal geldtransportauto's naar een garage in de haven brengen. Aangezien ze in Vice City ook weer rijden, kan je dit dan ook weer doen?
ik heb geen flauw id... maar misschien als je het onder Xbox Game Help / Cheats ff vraagt dat je wel antwoord krijgt!
XBOX games forums, het woord zegt het al is voor xbox games. Verder kan ik je helaas niet helpen met het antwoord op je vraag.
nee tuurlijk niet GTA is toch niet op de xbox uhm en antwoord op jou vraag: dat zou ik ook wel willen weten. iemand?
Nee, ik bedoel geen import/export garage. In de haven waren een aantal garages met een nummer erop. En volgens mij in die ene waar geen nummer opstond konden zo'n 10 geldtransportauto's in voor geld.
Nee ik bedoel geheime trucjes. Dingen die ik nog nie weet. Hoe je snel aan geld kan komen dat soort dingen
beetje ouwe koe misschien maar als je sunshine auto's oopt daaro is er wel zo'n soort garage (met 4 lijstjes die je kan completen de 1e moet je completen om de dinges van sunshine auto's te hebben gecomplete)