1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[geloof]wat vinden jullie van god?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mega tuner, 9 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mega tuner

    mega tuner rossi the best

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    nou de titel zegt het al wat vinden jullie van god? is mijn vraag. 'k hoop dat er veel gereageerd word. de groeten
     
  2. Tha Ladykillah

    Tha Ladykillah Tha Nudies!

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Respect voor hem!
     
  3. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Atheïst hiero
    Een verzinsel om de mensen van heel vroeger gerust te stellen in tijden van rampen en/of nare gebeurtenissen
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2006
  4. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou misschien zou je de beginpost wat uitnodigender kunnen maken:cool: . Is maar een tip natuurlijk;) . Anyway ik ben atheist..
     
  5. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    GeSuS Is My HomeBoy :D,

    neej ik geloof er niet in , meningen verschillen
     
  6. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Sssst jongens , laat god waar hij is , in de bijbel , straks verrijst deko hier weer op het forum als hij het woordje god leest en kan het gescheld over echt of verzinsel hier weer in alle hevigheid losbarsten.
     
  7. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind hem wel een aardige vent
    (ik geloof in GOD trouwens)
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2006
  8. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik geloof wel jongens en ik ben er blij mee ook... stelletje atheisten:p. Ik vraag me wel eens af, geloven er hier nog wel mensen in god.
     
  9. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof er niet in, maar ben geen atheist.
    Geloof ook niet dat er iets is, maar heb wel respect voor de mensen die er wel in geloven. Waar blijven de grote discussies jongens.. Svennies, Mirik, Zero, ik heb zin om te lezen :+
     
  10. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik geloof in God. Maar, uhm, volgens mij hadden we hier ooit eens een heel mooi uitgebreid draadje in actualiteiten, sport en lifestyle ofzoiets?
     
  11. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Hehe , laat anderen de discutie maar starten , maar dat ze eerst deze tread dan maar eens doorlezen , daar is alles al gezegd .
    toeval , is er iets tussen hemel en aarde , staat in de asel
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2006
  12. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Damn beter had ik het niet kunnen zeggen..
    ik ben er gewoon tegen niet dat ik een satanist ben ofzo ben je gek ik geloof gewoon nergens in, ik geloof ook niet dat er iets is na de dood ofzo..
    ik vind alleen dat je wel erg veel geloofd als je een boek dat 2000 jaar geleden geschreven gaat volgen.
    misschien was het wel een of ander kinderboek weet jij veel.
    ik snap dat mensen ermee opgegroeid zijn enzo maarja ik kijk niet zoveel naar andere mensen en heb mn eigen mening erover.
    ik heb ook op christelijke scholen gezeten maar vond alles nog steeds onzin.
    nja of er is een god en heb ik alles gewoon fout maarja danne..

    'God is a little kid with an antfarm'
    'You know sometimes you wish for something really bad? God is the one that ignores you'
     
  13. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0

    beter ga je je er eerst ff in verdiepen voordat je onzin gaat uitkramen
     
  14. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    En waarom , destijds hadden de mensen angst voor het onbekende , als er iets gebeurde zoals een aardbeving ,vulkaanuitbarsting, zonsverduistering of een vloedgolf dan wist men niet wat er gebeurde , en toen maakten de slimmerikken de dommerikken wijs dat dit kwam door een zogenaamde hogere macht , en dat ze moesten leren geloven en bidden tot die hogere macht om verdere rampen te voorkomen .
    En nou moest het kind toen nog een naam hebben , en aangezien god gemakkelijk door iedereen uit te spreken was en te onthouden heette die hogere macht dan ook god en konden de slimmerikken dan ook door gods dienaars te spelen verzekerd zijn van een makkelijk leventje en veel macht over de onwetende gelovigen.
    Tegenwoordig weten we wel beter hoe die rampen ontstaan , er is daar helemaal niets goddelijks aan.
     
  15. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    onzin ?
    jongeman alsof jij precies weet wat god is..
    het spijt me echt als ik je gekwetst heb :'-(

    er staat toch wat vinden jullie van god?
    stil dan als ik mn mening geef of geef beter een argument tegen..
     
  16. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik geloof ook in God en Lees de Bijbel!(Elke dag!)
     
  17. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Echt uit eigen vrije wil , of lees je het omdat iedereen in je huiskring en omgeving hetzelfde doet en jij geacht wordt om dit voorbeeld te volgen .
     
  18. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook een atheist ik geloof er heilig in dat er niks is om in te geloven.
    Leuk voor mensen die erin willen geloven maar als er een god of hogere macht was dan vraag ik me toch echt af wat al die dinosaurussen hier deden voor Adam en Eva.
    Hielden hun de aarde warm tot de mens kwam lijkt me niet.
    De verhalen in de bijbel zijn leuk echt daar is niks mis mee kudo's voor de schrijvers ze wilden iets goeds schrijven.
    Maar ik denk niet dat iedereen er gelijk in geloofde dat doet je wel denken zullen over een paar duizend jaar mensen Harry potter als godsdienst hebben?
     
  19. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Oook van huis uit, maar ik begin er zelf ook steeds vaker mee (heb nu al de Bijbel ook op m,n pocket pc) om het te bustuderen! Ik kom vaak hele mooie dingen tegen en zie me er vaak zelf in terug!

    Een ding is zeker en dat we allemaal moeten sterven... en dan staan we wel voor God? En dan zijn er maar 2 wegen!
     
  20. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina