Hallo, Is het mogelijk om geluidsboxen met een usb uitgang aan te sluiten op de xbox360 via de usb ingang? en krijg je dan geluid? Ik heb een VGA kabel, het beeld werkt perfect maar doordat de rode en/of witte ingangen in mijn tv voor het geluid kapot zijn heb ik dus nu geen geluid. Ik wil het graag wel daarom wil ik het gleuid laten lopen via boxen
Nee, dat is niet mogelijk. Je hebt een audio-in nodig op je audio-installatie, of een boxen met een AUX-kabel die je dan met een kabeltje weer op de rode en witte kan aansluiten. Edit: Met dat tweede bedoel ik dus dit:
Ja, kijk anders ook even in de startpost van het Gamen in Surround/Dolby Digital [Deel 14] topic voor wat meer info over de aansluitmogelijkheden.
dat topic heb ik inderdaad bekeken en word er niet veel wijzer van. Ik hoop dat ik zo snel mogelijk geluid kan hebben. Ik mis het wel bij forza3 en fifa10 ±( Kan iemand miss links geven van site´s waar is zulke geluidsboxen kan vinden waar de rode en witte uitgangen in kunnen?
Deze moeten als het goed is allemaal met de Xbox 360 werken. Deze hebben volgensmij alleen geen audio-in, maar er wordt wel zo'n kabeltje meegeleverd zoals ik net liet zien. Edit: Vraag hier voor de zekerheid nog even naar.
sorry maar ik snap niet veel van die uitleg en plaatjes is er niet de mogelijkheid dat ik zo even naar de winkel fiets en een paar boxen meeneem waar ik die rode en witte kabel in doe van mijn vga=
Nee, want dat gaat via een receiver. Boxen zoals jij bedoelt hebben worden meestal aangesloten via USB of de koptelefoonaansluiting (AUX). Aangezien USB geen optie is, heb je boxen nodig met AUX. Aangezien AUX één kabel is, zoals bij je oordopjes, en je Xbox 360 er twee heeft, rood en wit, heb je een kabeltje nodig zoals op de foto. Dit kabeltje maakt van de rode en witte kabel één kabeltje. Dus de rode en witte stop je in dat rode en witte zoals op het plaatje, en je boxen sluit je dan aan op het groene gedeelte van dat plaatje. Vaak wordt dat kabeltje meegeleverd, maar dit zal je dus even in de winkel moeten vragen.
Vraag er in de winkel dan naar, ze zullen je wel helpen . En die rode en witte zijn tulp kabels, dus zeg dat er even bij.
Dus als ik het goed begrijp: aan de ene kant van de AUX kabel komen de wit en rode tulp van mijn vga kabel en de andere kant van de aux kabel steek je in de boxen? ik heb btw deze kabel he: http://punchbutton.beloblog.com/archives/images/1206/xbox 360 vga cable.jpg nu ik er aan denk: is er ook niet een optie om een koptelfoon aan de sluiten op de xbox360? niemand? /Mod Posts samengevoegd, niet iedereen zit hier 24/7 achter zijn PC dus een beetje geduld hebben kan geen kwaad - Cookie
Kan niet meteen aan die tulp kabels, want het geluid moet eerst versterkt worden. Tenzij je een koptelefoon hebt die het geluid zelf ook kan versterken (maar dan moet je iets van batterijen in de koptelefoon doen of een wireless ding hebben met zo'n basis station), kan het niet. En: Tripleposten is niet nodig.
sorry maar er is haast bij en ik volg het niet helemaal meer. Ik moet zo toch naar het centrum dus als jullie aan kunnen geven wat ik moet hebben voor geluid kan ik het meenemen. Ik heb er zelf helemaal geen verstand van. Ik weet alleen dat die rode en witte jacks ergens in moeten maar verder snap ik het niet meer. sorry maar ben niet zo technisch
Benodigd: Vraag / kijk of dit in de doos zit! En natuurlijk bestaat er geen plaatje van boxen met een AUX-aansluiting, maar de verkoper weet dat wel. Zoiets:
mijn boxen van de pc hebben ook nog zo´n groen kabeltje zoals uiterst rechts op de foto. Ik hoef dus alleen maar zo´n kabel ertussen te kopen en klaar?
aan mijn boxen zit ook zo´n groene aansluiting (die uiterst rechts) alleen bij mij is hij gwoon rechthoekig en bij jou´n voorbeeld zit er een soort bochtje in. Er staat trouwens een koptelfoontje op afgebeeld. Hebben we het over dezelfde?
ok dus: ik koop die auxkabel. Ik steek de rode en witte jacks in die kabel en ik steek de auxkabel van mijn boxen aan de andere kant erin Als ik het zo doe heb ik geluid?
±P maar dan ga ik hem zo halen. Weetje je miss ongeveer hoe duur hij zal zijn? Edit: je kan hem toch aan alles aansluiten met zo´n aux kabel? zou het dan ook kunnen met mijn koptelefoon die heeft zo´n zelfde aansluiting ook zo´n aux