Hallo mensen, ik heb problemen met het geluid wat ik krijg bij max payne 2. heel vaak doen de stemmen het niet, of sommige stemmen kraken heel erg. Dit is echt f*ckin' irritant. Weet iemand waar dit aan kan liggen? Mijn computer: pentium4 2,53 ghz 512 mbram geforce 4 ti4200 128 mb soundblaster live! 5.1 directX 9.0b
nou, op de site staan 6 verschillende soundblaster live! 5.1 kaarten, ik zou niet weten welke ik moet hebben
Het is ook bij vietcong, als ik eax aanzet, dan kraakt het geluid ook. bij max payne 2 kan je eax niet uitzetten
zoek even op www.tweakers.net bij soundblaster 5. Daar vind je de goede patch (de nieuwste) voor live 5.1 Lees even de omschrijving, daar wordt volgens mij jouw probleem genoemd.
bedankt, daar staat inderdaad mijn probleem bij ja. Ik heb de patch gedownload, maar die haalt niet zo veel uit, dat wordt denk ik een nieuwe geluidskaart kopen
erges in je bios, maar voordat je daar gaat kutten, probeer eerst dit eens. Als je die auto-update gebruikt, kijktie welke kaart je wel hebt, en zoekt de goede update's voor je uit.