Geluid in spellen door headset ipv speakers

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Donkey, 15 jun 2005.

1. Donkey

Donkey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou graag mijn xbox aansluiten op een computerscherm. Maar dat wrak van een scherm heeft geen speakers. Daarom: is er een mogelijkheid om je gewone geluiden ( zoals bv in Halo 2 schieten ) te horen door je headset?
    En ten tweede: is het mogelijk om te spelen zonder geluid of is er dan niet veel aan?

Alvast bedankt

2. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Sluit je xbox aan op je versterker (de rode en witte kabel) en stop je headphones/headset in de koptelefoonaasluiting.
    Ik weet niet hoe je monitor heb t aangesloten? Op de meest vga-adapters zit wel een audio aansluiting...

Laatst bewerkt: 15 jun 2005
  3. ScorpiuS

ScorpiuS Cede maiori

Leuk Bevonden:
    0
    als je een stereo hebt zou ik hem daarover laten lopen, klinkt een stuk beter dan een koptelefoon of je televisie, gewoon net als dynamika al heeft gezegd even je rode en witte kabel verlengen (ff verlengkabeltje kopen) en dan in de aux-uitgang van je stereo proppen.

4. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Ja gewoon verlengkabeltje, zij niet duur, in de stereo of wat dan ook voor set prikken.
    Een koptelefoon kan je meestal gewoon achterin de pc drukken als het nodig is...

5. Barbatruuk

Barbatruuk huub huub huub

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij wil Donkey het geluid door zijn Xbox Live® Headset. Dát is niet mogelijk, dus ik raad het je aan om het te doen zoals de andere lui het voorstellen.

6. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Kan wel hoor. Gewoon je headset op de SCARt aansluiten in plaats van de tv... Denk ik :)

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    En sinds wanneer zit er een audiojack (3,5mm plug) op de scart, zodat je je headset of koptelefoon erop zou kunnen aansluiten? :)

8. Barbatruuk

Barbatruuk huub huub huub

Leuk Bevonden:
    2
    En sinds wanneer zit er een audiojack (3,5mm plug) op je headset? Da's een kabeltje met een dunner plugje waar een input én een output doorheen gaat. Dat ding is daar niet voor gemaakt.

9. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Klopt, dacht dat het een 3,5mm jack was, maar helaas.
    Maar goed, headset ligt al een tijdje bij mij stof te happen dus wist het niet precies meer. :)

Deel Deze Pagina