Oké, ik heb een probleem en ik dacht: Laat ik het maar hier proberen. Het zit zo. Mijn PC was laatst héél erg traag. Ik vond het raar, en kwam met de oplossing om programma's af te sluiten via Taakbeheer. Gedaan, en toen kwam ik bij de programma ADeck.exe. Ik heb toen gekozen voor ''Processtructuur beëindigen'', wat inhoud dat ik alles rondom dat programma heb beëindigt. Blijkbaar heb ik hierdoor geen geluid meer. Mijn vraag: Hoe moet ik dit nu oplossen? P.S. Ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd via internet, Mijn geluidskaart is: VIA AC'97. mvg Steel Dogg
Windows kan het bestand ADeck.exe niet vinden... Vreemd, vind je niet? Dan is het wss verwijderd. Moet ik het nou opnieuw downloaden ofzo?
Ik zou de drivers even opnieuw instaleren. Ohja, het is niet echt slim om zomaar processen af te gaan sluiten want je kan ook drivers van je mainboard zoals nu ineens beeindigen.
Geluid = Gefixt. Weet niet hoe, start hem op. Opeens hoor ik een bulderend geluid uit mijn speakers komen. Ik weet echt niet hoe, maargoed. Dit topic mag dicht Iedereen bedankt voor de moeite Steel DOGG
Meestal is het gewoon een kwestie van rebooten, dan start alles opnieuw op. Dat was zeker de eerste keer dat je rebootte.
Nee, dat niet. Maar ik kijk opeens en dan zie ik dat ADeck.exe weer terug is... Blijkbaar was het wissen van ADeck de oorzaak, aangezien ik op internet lees dat dáár de gegevens over de geluidskaart in bevinden :{ Maargoed, opgelost is opgelost Wat mij betreft mag de topic gesloten worden Steel Dogg