Geluidinstellingen kan ik niet omzetten

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Schil, 12 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schil

Schil Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mocht ik dit topic hier verkeerd hebben neergezet dan hierbij mijn excusus _O_

Ik heb mijn xbox softwarematig laten ombouwen en heb laatst een Advanced Scart Kabel + optische kabel gekocht zodat ik de xbox over mijn audioset kon laten lopen en digitaal geluid zou krijgen.
    Alleen nu lukt het mij niet om bij de instellingen de audio instellingen om te zetten, bijv. AC-3 en/of DTS staat aangegeven als 'disabled' en deze wil ik dus 'enable' maar hoe dat moet zou ik dus niet weten.

Of kan je geen digitaal geluid ontvangen als je xbox is omgebouwd ??

Als iemand een oplossing heeft dan hoor ik het graag ! _O_

Greetz,

Schil _0/

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Lees eerst de FAQ voor je iets post

Modchips/Softmod - Illegale praktijken.

Praten over modchips of het kraken van de Xbox is niet toegestaan. We willen het gebruik van modchips namelijk niet in de hand werken. Daarmee benadeel je uiteraard de mensen die een modchip gebruiken voor het spelen van originele import-games, het is helaas niet anders. Over deze beslissing is geen discussie mogelijk en topics waarin deze praktijken worden besproken worden onherroepelijk gesloten en/of verwijderd.

Laatst bewerkt: 12 mei 2005
  3. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    thnx voor de melding

We praten hier niet over deze dingen. En wij ondersteunen dit ook niet.

Closeddd

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina