Ik heb gister mijn Pc geformateerd maar nu moet ik alleen nog mijn geluidskaart activeren weet iemand hier hoe dat moet het is kut zo zonder Geluid alvast bedankt.!
moet je ff het cd-rommetje opzoeken van je sounddriver, daarmee kan je je geluid weer terugkrijgen tsja, als je het cd-tje hebt gevonden gaat eigenlijk alles vanzelf, na de installatie ff pc restarten en vóilaa! suc6 gozer
CD-Rom van de geluidskaart zoeken :{ Heb je die niet dan hoop ik voor je dat je weet welke geluidkaart je hebt.. Ga naar de website van de fabrikant van je geluidskaart, zoek naar drivers.. download deze en geniet van je geluid.
daar is alles wel mee gezegt.. is het btw niet zo dat windows ervanzelf meekomt dat er een "nieuwe" geluidskaart inzit?
jij ben dom, hij heb NET geformateerd dan staat et er niet meer op,..... Als je de Type / merk weet, zoek dan op internet: Merk / Type Drivers
ik wil niet lullig doen, maar als je een comp koopt krijg je van al je shit dat je naderhand eventueel op nieuw zou moeten installeren (zoals een geluidskaart, videokaart) een boekje/cd of whatever... en als je dat hebt weggegooit is dat dom.. maarja je moet een cd ervan hebben daar staan de bestuurprogramma's voor je kaart op zonder werkt ie niet, en als je dus geen cd/diskette erbij heb gekregen dan moet het gewoon via windows kunnen..
nee, het hangt van de type kaart af, of ie Certifcated is etc... of jew XP heb , het best is gewoon zoeken op het net, die downloaden en dan installeren.
Welke OS wil je gaan Installeren. Wanneer je Windows gaat installeren is de kans heel goed dat de geluidskaart automatisch door Windows wordt geinstalleerd. De meeste geluidskaarten zijn Plug&Play. Maar als je zeker wilt weten om welke geluidskaart het gaat , moet je de kast open schroeven.
Je kan hem openmaken en daar ff kijken wat voor kaart het is hoor. Volgens mij staat bij allemaal wel het type nummer en merk erop.
Het staat er vaak ook niet op. Op sommige SB kaarten staat er bijv. niks op. Als je windows xp hebt kan je zeggen dat die via het internet moet gaan zoeken naar een driver. Enig idee hoe je aan die geluidskaart komt (los gekocht of zo'n pack & hell machine enz enz.??)