Geluidsproductie 360 Elite

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TStooker NL, 16 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TStooker NL

TStooker NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Goedemorgen allemaal,

Momenteel heb ik een PS3 na twee 360 premiums. Die premiums heb ik de deur uit gedaan omdat ik gek werd van de herrie (opstarten, inladen etc etc...).

Nu heb ik een aanbod gekregen om mijn ps3 te ruilen voor de Elite en deze zou stiller zijn dan de premium. Kan iemand me hier meer over vertellen? Is de geluidsproductie vergelijkbaar met de ps3?

Uiteraard heb ik veel gegoogeled, forums bezocht maar ik kan er geen eenduidend antwoord op vinden. Kunnen jullie me helpen?

Thijs

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het beste kan je je vraag hier stellen: Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 5

Het geluid van de elite is luider dan de PS3 (komt door de dvd drive die draait namelijk sneller) In het najaar zal deze net zo stil zijn als je de DVD op de HDD zet (full install)

3. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    Ik heb geen PS3 gehad, maar ik vind die Elite niet zo veel herrie maken hoor. Mijn broer heeft een premium en dat is net een stofzuiger. En met die herfst update hoor je je Xbox helemaal niet meer als je het spel overzet op je 120 GB HDD van de Elite. ;)

4. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ruilen. Vooral om dat je dan Elite hebt en dus 120 GB en dat je daar veel games kan op installeren en dan heb je zoiezo amper nog geluid!

5. TStooker NL

TStooker NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ok dus als ik het goed begrijp kun je binnenkort de games op de HDD installeren... Kan dat dan met alle games?

Das wel interessant.

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dat kan dan met alle games. Je moet echter nog wel je dvd in de xbox 360 stoppen anders kan je niet spelen (dit is om te checken of je een originele game hebt). De game laad vervolgens op de HDD. Het voordeel is dat je dan ook geen last meer hebt van pop-ups etc

Zie mijn sig voor meer info ;)

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hoop dat je vraag mbt het geluid zo genoeg beantwoord is. Anders verder in de thread die Fardo aangaf.

Mbt het installeren van games zou ik de E3 thread er even op naslaan als ik jouw was.

Persoonlijk zou ik de ruil wel doen trouwens en ik heb beide consoles :)

succes en slotje

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina