Ja ik weet dat ie niet zo cool is als die van Atmoz. Maar ik kon het niet laten om niet iets te proberen met die controller van mij. Tis niet helemaal mooi gegaan en de foto's zijn ook niet de beste kwaliteit maar ok. Ik heb 'm in ieder geval gespoten met mettalic silver (die zooi die ze op bmw's gebruiken) was 8 euro ongeveer. En dan nog eff een ledje van 40 eurocent ofzo. Dus kost eigenlijk niks en het is ook helemaal niet moeilijk om te maken. Hier wat foto's: nou maar hopen dat die foto's het doen. Maar voor iedereen die het wil doen maar het niet durft. Gewoon doen! Dit was de 1ste keer dat ik ooit iets met die electronica zooi deed en het was super simpel. Nou had ik wel de mazzel dat mij moeder al een dremel enzo had.
zelfs ome bill himself kan niet aan atmoz tippen maar toch knap gedaan. Heeft dat ledje ook een functie of is dat pure show?
Ja alleen vindt ik het vetter als juist alleen de buitenkanten zijn gedaan en dat je het wat je nu zilver hebt zwart laat.
thnx voor de positieve reacties. en dat ledje is er gewoon voor de show edit: Owh ja en natuurlijk veel dank aan een goede vriend van mij: Davy die me geholpen heeft!
Nee ik heb geen primer gebruikt. Ik had het wel...maar omdat ik dat stuk eigenlijk nooit aanraak leek het me niet nodig. En het zit er inmiddels al een weekje of 2 op en ik heb er geen problemen mee. Als ik er 1 ga doen waarbij ik de handvaten spuit dan gebruik ik het wel. he kun je niet alvast eff wat foto's van die van jouw laten zien? ook al is die nog niet af
Erg mooi gedaaan!!! Ook zeer goeie keus om de buitenkant zwart te laten: daar heb je hem het meest vast, dus kan er niets afbladeren of "afslijten" En ziet er verder ook goed afgewerkt uit allemaal. Enja die LED is ook wel lachen. Kun je je controller tenminste vinden in het donken als je em kwijt bent