Genaaid door aktie

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door shiggy, 29 aug 2002.

1. shiggy

shiggy geile harry

Leuk Bevonden:
    0
    Leuke actie van mediamarkt dacht ik, xbox, dvdtje en dvd-controler en magazine. Ik dat ding net gekocht ga naar huis, denk bij mezelf lekker een spelletje gratis hoef ik niet meteen veel uit te geven. Nou mooi wel. Het dvdtje (Jurrasic Park) is gewoon een film zonder spel of wat dan ook, de magazine bevatte ook geen demotje of wat dan ook (al wordt dat wel gesuggereerd door de verpakking).

Nu ben ik toch nog gedoemd om gelijk meer uit te geven dan ik had begroot voor spelletjes etc.

Trouwens wel een machtig mooie machine met een lekker in de hand liggende controller.

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja DUH, er staat toch duidelijk dat het een film is :) Je bent zelf gewoon eh dom geweest :)

3. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    als je een beetje naar info over de xbox had gezocht wist je dat jurrasic park 3 geen game is, die bestaat gewoon niet. maar koop gewoon halo en je bent het meteen vergeten.
    verder veel plezier er mee

4. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jij bent echt niet genaaid, waar d8 je dan die dvdkit voor was? Om Jurassic Park 3 "The Game" voor- of achteruit te spoelen????

Naja, maakt niet uit. Koop nu maar halo en geniet ervan. Daarbij, je krijgt al heel wat gratis erbij, dus ik snap het probleem niet:confused:

5. shiggy

shiggy geile harry

Leuk Bevonden:
    0
    Wist ik veel, mijn engels is ook niet zo goed, maar de doos sugereerde dat er op de dvd ook een spel zat (interactieve spelletjes stond op de dvd, kan het interactieve allen niet vinden=( ).

Maar oke, heeft iemand vanavond nog een leuk schietspel of racespel voor me. Ik woon in Den Haag, als er iemand in de buurt woont mail of reageer op deze topic.

Alvast bedankt, ;)

6. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    De laatste keer dat ik het speelde was Halo nog een schietspel.
    En dat werd al 2 keer gesuggereerd.:+

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Halo is inderdaad een goed spel.

8. shiggy

shiggy geile harry

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net de revieuws gelezen en het lijkt me inderdaad een goed spel om je dagelijkse portie agressie kwijt te raken.

9. The FragmaN

The FragmaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet je hoe relaxte nieuwe actie van MS. Vet voordelig. Je moet gewoon Halo kopen super vet spel. En je raakt er meer bij kwijt dan alleen agressie.:D

10. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
  11. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    En als racespel kan ik je Project Gotham Racing aanbevelen

12. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    jep als racespel project gotham racing, ni echt n simpel, maar wel vrij lang zoet mee

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8

Zekers. Toch meer een allround spel als het (waarsch. moeilijke CMR:cool:

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hoewel SEGA GT volgens mij ook een lange houdbaarheid zal hebben

15. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    die 30 auto's heb je zo ge-unlocked, bij sega gt ben je wel ff wat langer bezig

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    'heb je zo unlockt', ik ben er toch een maand mee bezig geweest (niet constantgamen natuurljik, maar een normaal game tempo), en dat vind ik een zeer nette eh houdbaarheid :) iig voor het uitspelen van het spel, daarna kan je alle races nog opnieuw doen enzo, vind vooral die eerdere races leuk, in die nauwe straatjes en dan met een snelle auto :)

17. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik vin het toch ook niet zo simpel; ben er ondertusse toch al n dikke 3 weken aan bezig en kzit nog maar aan de ferorce;
    natuurlijk niet dag en nacht game hè; ik vin het zeker weten n spelletje dat lang mee kan; zelfs als je t uit hebt kan je nog multiplaye me je vriende; enkel als je met 3 speelt ( multi, vin ik t vrij vervelend dat er n 4e schermpje is)
    voor de rest vin ik em wel vet

18. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb PGR al een tijdje maar nog steeds niet alle cars unlocked. PGR is voor mij een beetje het spel dat ik tussen andere spellen speel. Als ik het ene heb uitgespeeld, dan speel ik PGR totdat ik weer een nieuw spel heb.

19. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    dat heb ik precies hetzelfde met Rallisport Challenge, gewoon een spel voor tussen door, maar niet om het echt aan 1 stuk door te spelen..

20. shiggy

shiggy geile harry

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan wel janken, gisteren 299 euro neergeteld en nog geen 24 uur later overal tekoop voor 259 t/m 264 euro. Die x-box is lijkt het wel alleen maar verliesgevend. :'-(

En bovendien nog steeds geen spel kunnen vinden om dat ding uit te testen. =(

Deel Deze Pagina