http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=news&id=179 Harddisk van 10GB naar 8GB gebracht ]:- ]:- lekker nep is dat
op zich geen ramp maar daarbij de GPU van 250 naar 233 (wat niks uitmaakt, ja 1 frame ofzo) maar ik vind de prograssive scan van de DVD dat die uitgeschakeld is nog wel het jammers. kijk alles in alles is dit slechte publiciteit en slechte marketing van Microsoft, ze zijn nog niuew in console land! en DOA3 ziet er nog zo goed uit als altijd
hier word het mooi uitgelegd: Het zal niet van toepassing zijn op heel veel tv's maar ik denk dat het toch heel erg zonde is. het is trouwens niet "uit" de Xbox, maar het is "disabled" omdat je dan een soort van licence moet afnemen bij sony ofzo voor die technologie, en dat willen ze niej betalen ofzo, microsoft dus het kan nog komenof "unlocked" worden denk ik "Coming into the DVD player market are "progressive scan" players. These players produce even higher resolution of movie play back. Let me try to explain what progressive scan means. Unlike interlaced scanning (the NTSC standard which projects alternating frames of 262.5 lines of picture information every 1/60th of a second), progressive scanning transmits a full 525 horizontal lines (480 of which are displayed) in the same amount of time. With nearly double the number of lines, progressive scanning offers higher picture resolution and eliminates bothersome motion artifacts -- those jagged edges on moving objects that are typical of a converted interlaced signal. DVD is recorded in the progressive scan format, so why not play it back that way? One reason is that the majority of TV sets today won't display a progressive scan image. But that is changing with the coming of DTV. Set manufacturers such as Toshiba now offer a number of progressive scan TV sets. It has also been available in large home theater systems using data or graphics grade projectors. DVD will be the first readily available format to take the entertainment industry into the progressive scan world."
Ik denk dat die 2 gig weinig verschil maakt. Tenzij je van plan bent de hele HD vol te knallen met MP3's. Maar ze hadden wel genoeg gehad aan 2 gig. Persoonlijk hoef ik geen 8 gig HD. Ik zou niet weten wat ik er allemaal op moet doen. misschien een paar savegames. Paar MP3's. En daarmee heb je het dan wel weer gehad. Hij gebruikt dan ook nog een x aantal MB voor een game. Om de laadtijd te verminderen. Daarom denk ik dat je aan 2 Gig genoeg heb Of zijn er nog specifieke dingen waar de HD voor in gebruik komt?
HD wordt ook gebruikt als een soort swapfile.. ehm check onze preview van Halo maar eens enne ik denk niet dat er MP3's opkomen.. maar gewoon geripte wavvies ofzow..?
Ik had op daily planet gelezen dat MS er ook een MP3 decoder in zetten. En anders word het WMA's. Maarja Ja, klopt, swap file. #1 Als Swap device #2 Snellere Laadtijden #3 WMA's of MP3's erop knallen #4 deze was ik vergeten. Updates op games. Bv, nieuwe Levels.
ja updates wil ik dus niet zien eigenlijk ze moeten die game gewoon helemaal afmaken, nieuwe levels zou wel leuk zijn.. maar toch ; de game moet ook zonder kunnen
Haha! Mag ik ff lachen... stapje voor stapje komen jullie er chter hoe M$ denkt en ik elkaar zit en hoe het zal gaan met de toekomst van de Xbox! Ze krikken alles omlaag, en straks blijft er bij wijze van spreke niets meer vanover! En dat wil wat zeggen met zo'n grote doos!
Haha nee jij weet lekker veel van Microsoft af joh, vast zo'n mannetje die zegt dat windows sucked enzow maar zelf lekker windows draait en elke dag office gebruikt en outlook..
Dat is echt mega jammer. Dan zul je net zien dat Halo 2 geen ene ruk aan is. Dat het enigste nieuwe Online moeglijk heden zijn. Bungie kan beter van Halo geen launch title maken maar gewoon ff door werken en online mogelijkheid erop zetten
Ik denk dat MS wel flink heef gepushed om Halo een launchtitle te maken hoor, dit is een van de titels om een xbox te kopen
Kijk, daar zit juist die frustratie van velen in... M$ heeft een interationaal monopolie, dat dus inhoud dat ze de enige zijn. Er is vrijwel niets anders en dat wat er is, word weggepest of door M$ verkracht. Denk maar aan Netscape, Apple (die overigens geen haar beter zijn dan M$), en andere besturingssystemen. Door dat bestaande monopolie maakt het niet uit of ze goede programma's uitbrengen, ze zijn de enige en kunnen dus onbeperkt geld vragen. Over dit monopolie zijn al diverse rechtzaken geweest, en is dan ook een feit, en kan niet ontkent worden. De consument word uitgezuigt, en ik vrees dat M$ op een zelfde manier de console markt gaat verpesten als ze met de PC markt heeft gedaan.
haha dus jij zegt dat MS de PC markt heeft verpest???. Als MS niet in de PC markt was gegaan, zat je nu echt geen games te spelen hoor. Het was door Windows dat de computer industrie pas echt goed op gang kwam, voor die tijd was er alleen Mac os maar dat liep voor geen meter. Door MS is de PC markt wat ie vandaag is. En als dat ook met de Console industrie gaat gebeuren dan wordt het echt masterlijk
Je draait de wereld om knul. Dos liep ten eerste nooit vast en windows wel. Ten tweede: het idee van windows bestond al langer, en het idee is dus niet van M$. Ten derde had je in 1980 al de eerste spelcomputers en daar had windows niets mee te maken. Ik merk dus aan jou laatste uitspraak dat jij die gelijkschakelingen van M$ wel goed vind. Ik hou niet van dit imperialistische genazificeerde zooi. De vrije markteconomie in het gamegebeuren zal blijven en zal niet door jouw M$ verneukt worden.
haha wie draait de zake hier nou om? Als Windows er niet was, zat je nu dus nog lekker in Dos te kutten, dan waren er dus nooit coole games uitgekomen en waren er dus nooit meer mensen op het idee gekomen om een spelcomputer te maken.