genaaid gevoel door tiscali

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door SyKeS1, 26 aug 2003.

1. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    zie titel...ik voel me genaaid. Heb 11 juli jl een tiscali basic abo afgesloten (700+down 128up).

Nu las ik vanochtend over hun nieuwe aanbieding met 512 down en 256 up voor maar 20 euro...DAt is nog niet eens de helft van de 50 euro die ik nu betaal. (nog beter voor gamen gvd ook)

Ik heb gebeld om te kijken of ik kon wisselen....kon niet, alleen als die na 1 augustes was, laat ik nou voor die datum alleen nog maar problemen hebben gehad met adsl...zelfs dat hele netwerk is hier nog enkele luttele dagen eraf geweest (god knows why).

Ik de situatie uitgelegd en krijg dan het verhaal over schoenen blablabla marktwerking, bek dicht, ben zelf een CE'er en ik weet best dat ze op de letter in de wet gelijk hebben, maar zo ga je niet met je klanten om. Heeft iemand hier info over wat je hieraan kan doen, ik vind het echt belachhelijk dat ik door 2 'kapote' weken adsl honderden euro's op jaarbasis extra kwijt ben.|:-

Bel morgen even en vraag meteen naar de manager....kijken of hij zn klanten wilt houden en een nieuwe (mn pa) drbij wil hebben. Ze kunnen met 1 druk op de knop die zooi omwisselen of me iig meer bandbreedte geven in het geval waar ik nu in verkeer.

Tips voor het gesprek anyone??!?!?? _O_ 8)

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Bel nog een keer op en vertel dat je kassa of de consumentenbond inschakeld ... en vragen naar zijn manager ... ... tevens vragen of ze het vervelend vinden dat je dit gesprek opneemt enz. gewoon chanteren ... worden ze zenuwachtig van :cool:

3. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    kee fardo...zijn al een paar aardige punten...maar ik ga denkik nog niet meteen voor het opnemen..kijk nog ff voor mn benadering enzo :cool: de consumentenbond had ik zelf ook al in gedachten.

alle tips zijn nogsteeds welkom mensen!! :p

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    gewoon bellen ... vragen naar zijn/haar naam ... dan vragen naar de manager zijn naam of dat je hem wilt spreken ... zo ben ik oook van tele2 afgekomen ... en als je echt van tiscali af wilt gelijk abbo opzeggen

5. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    zo'n abbo heb je dus geloof ik voor een jaar. Daar heb je bij getekend bij afsluiting van het abbo...wil je dr van af dan moet je in 1 keer het gehele jaar abbo geld storten...lijkt me ook weer een btje prijzig...maar idd ik ga ff met de manager babbelen.

6. don corleone

don corleone www.gamecrew.nl

Leuk Bevonden:
    0
    maar SyKes1, nu loopt je abbo via tiscali en kpn, en bij dat andere abbo, via tiscali en versatel, dus daar krijg je ook last van..

7. 00Vinnie00

00Vinnie00 Guest

Abo opzegge sow niej sow makkelijk gaan Fardo

/Mod Quote uit het beleid:

zoohw heuj wah un toffe geem seg!

Het is niet stoer om in dergelijke taal te praten en wie dat wel doet zal daar op gewezen worden, evenals het niet gebruiken van punten en komma's (iets dat zeer irritant en vooral onduidelijk overkomt). We behouden het recht mensen die hun gedrag niet veranderen na verscheidene mailtjes van moderators de toegang tot het forum te ontzeggen voor een dan te bepalen tijd.

Kan het nog meer breezah? Let alsjeblieft eens op je taalgebruik :{

Gewijzigd door DarkwingDuck

8. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb toendertijd ook problemen gehad met mijn abbo bij Essent. De enige wijze waarop ze het op zullen zeggen, is als jij kunt aantonen dat ze op dit moment een slecht product leveren. Als blijkt dat de slechte kwaliteit van hun netwerk gehandhaaft blijft ben je niet verplicht te betalen. Zij houden zich immers niet aan hun deel van de overeenkomst. Het is dan wel zo dat je hun hebt moeten meedelen dat je problemen hebt. Als je dat hebt gedaan, maar ze doen er niks aan, dan mag je de overeenkomst eenzijdig opzeggen.

Als het inmiddels wel goed is dan is het denk ik niet mogelijk om het abbo op te zeggen, ze leveren immers waar je voor getekend hebt. Wat je wel zou kunnen proberen in dat geval is een vergoeding eisen voor die problemen. Maar voor de rest heb je dan geen uitweg vrees ik.

Deel Deze Pagina