dat zijn wel 2 heel verschillende games hoor, ik denk dat je die niet echt met elkaar kan vergelijken.
Ga 100% zeker voor Warcraft III !!!!! Ik heb ze beiden gespeeld en warcraft is gewoon stukken beter volgens mij! Het hele concept van die heroes is héél origineel en ook heel leuk en de multiplayer van warcraft is ook heel goed. Je neemt ofwel single of wel 2vs2 of 3vs3... en dan zoekt battle.net automatisch naar mensen met ongeveer dezelfde level als jij. In het begin kan een overwinning al een stijging van level betekenen maar later moet je echt veel winnen om een level te stijgen. Graphics van generals zijn wel beter ja maar gameplay van warcraft is veel beter en de singleplayer van warcraft is ook heel goed en een goed verhaal. Ik raad aan: WARCRAFT III
tis net wat je leuker vind met echt tanks enzo rondrijden of met orcs en van dat soort gespuis spelen.
heb je een goeie HIGH END GAME PC met Pentium 4, 512MB RAm en een ATI RAdeon 128MB, ga dan voor Generals, heb je een Pentium3, 128MB, geforce 2 , ga dan voor warcraft.!!!!!!! Generals stelt namelijk belachelijke hoge systeemeisen.
Ik zou voor Generals gaan. Goeie gameplay, snel te leren, zeer mooie graphics (als je pc het kan trekken). Ik ben er in iedergeval aardig aan verslaaft en heb net m'n 276 skirmisch potje achter de rug.
hmmf lol.:{ ik heb een P3 733mhz en 512mb geheugen en een gf1 32mb vidkaart en nog kan ik generals spelen zonder problemen en online ook geen problemen*)
Neem gewoon Warcarft III je zult er nog heel veel op spelen in multiplayer geloof me maar. Ik heb generals gehad en ik vond hem maar niets. Warcraft is gewoon heel cool en terwijl je vecht moet je niet gewoon kijken je moet nog met je hero vanalles doen, met je spellcasters... Warcraft is wel moeilijk maar daarom werkt men ook met levels hé. Eenmaal je het snapt is het héél leuk en volgens mij beste rts ooit. KOPEN DIE HANDEL!!!
warcraft is better want hij is veel orgineler en de on-line functies zijn ook leuk. je raakt dus niet zo snel uitgespeeld
Yep ik heb ze beiden al veel gespeeld en mijn voorkeur gaat toch STERK naar warcraft!!! Je kan dan op battle.net kijken hoeveel uur je gespeeld hebt, hoeveel ventjes je gekilled hebt... Tis echt een heel cool spel ook singleplayer is heel boeiend. Kopen!!!!