Genma Onimush Help Eej, Ben het ff aan het spelen, snap het nu wel een beetje, maar in het boekje staat dat je dus moet 'aanleren' om de juiste 'souls' uit de monsters te halen, dus op een bepaalde manier aanvallen dat je de meeste en beste souls kan vangen. Maar wat is die beste manier? Want meestal als er zon groene soul in de lucht is win ik die niet en worden die gasten helemaal duivels
Ja ok, maar hoe krijg ik de meeste souls uit die ventjes zelf? en nog n vraag ; Kben overnieuw begonnen, en sta nu voor die deur met paarse kristal, daar kan je saven, en staat een doosje waar je een of andere naam in moet voeren, ik weet dat je iets moet doen met dat boekje wat ik eerder gevonden heb, maar wat is de bedoeling (of het antwoord ) wat je moet invoeren bij dat doosje?
Book: Seiryu | | Answer: The clan of Ogres | | Item: Power Jewel | | | | --------- --------- --------- | | | | | | | | | | | | o | | | | | | | | | | --------- | o | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | --------- --------- | | ----\/--- | | | | | | | | | | --------- | | | | | | | | | | | | | | | | | | --------- | | --------- | | | | | | | | | | | | | | | | --------- | | | | | | | | | | --------- | | | | | | | /|\ | | / | \ | | / | \ | | / | \ | | <---------> |
sheisse Dat ging niet helemaal goed, het moest het antwoord voorstellen, maar hij pakt de spaties niet. Heb de antwoorden wel voor je als je geinteresseerd bent.