1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Genma Onimusha] Eerste eindbaas

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wooffa, 11 jun 2004.

  1. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Zoals de titel al zegt ben ik weer bezig met Genma Onimusha. Weer is uit het stof getrokken en opnieuw begonnen, ook omdat ik hem nog niet uitgespeeld had.

    Nou heb ik een klein probleempje....Ik kom niet voorbij de eerste eindbaas [da monster die de prinses ontvoerd heeft in het begin]. Ik vecht nu voor het eerst tegen hem in zo'n kamertje waar je niet uitkan en waar je, voor je er naar binnen gaat, het 2e kistje met die gare taal tegen komt. Ik kan wel 2 van die magische aanvallen doen, en een keertje de ogre-power oproepen, maar daar krijg ik hem niet mee dood. Hoe moet ik dit aanpakken?!
    Help plz :eek:

    [wel een beetje beschamend misschien dat ik hier niet voorbij kom en dat ik nog niet zo ver ben in zo'n oud spel, marja |:- ]


    Edit: Ik heb al gezocht naar een eventuele andere thread voor Genma Onimusha voor hulp, maar niet kunnen vinden duzzz [als er die tóch is...link plz.]

    Edit 2: Srry voor het verkeerd neerzetten van titel |:-
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2004
  2. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of je hier wat aan hebt???
     
  3. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Doet het op het moment niet.....geeft een error. Ik probeer strx nog wel een keer maar thnx.
     

Deel Deze Pagina