Heb dit spel geleend van iemand, niet echt mijn genre maar vind het op zich wel leuk. Moet alleen nog beetje wennen aan die krachten gebruiken enzo De cameraview is ook niet echt wappie Ik ga er denk ik nog ff n reviewke van maken maar meestal verzamelen ik er dan ook nog wat andere meningen bij, dus ; Wat vinden jullie van Genma Onimusha?
Ik vind het ook wel een geinige game, maar het is zo klote dat je met de d-pad moet sturen en de moeilijkheidsgraad lag op het begin ook wel erg hoog.
Vandaag vrije dag dus echt regeldag ga zou de deur uit en dan ga ik meteen langs het postkantoor voor je.
Hmm ja dom dat je eerst op normal n tijdje moet spelen, en dan krijg je opeens easy erbij :{ Nouja, camerastandpunt suckt iig
Ik had hem op de PS2 (Onimusha:Warlords) Ik vond hem wel grappig en goed, al had ik hem met 3.5 uur uitgespeeld. Das erg snel, ik weet niet of er nieuwe levels bijgekomen zijn, ik hoop het wel want dan duurt het iets langer voordat je klaar bent
eh na 30 minuten spelen ofzo,of dat stond iig bij mn savestuk, bij zon deur met een gouden kristal, daarna komen er n boel mannetjes, die ik wel heb verslagen n keer, maar daarna heb je een stuk waar een rode kristal zit op een deur maar hoe krijg ik die eraf?
Je moet eerst een touwladder vinden, die je dan bij zo'n kapotte muur gebruikt, waar je dan naar beneden kan. Daar ga je een grot in, beat je die grote gast die de princess had gekidnapt, ga je nog ff verder, pak je de fire orb, ga terug, ga naar die deaur en open hem. Zo, dat was het in vogelvlucht.