genoeg ellende in de wereld

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door soylent, 8 nov 2002.

1. soylent

soylent Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    he mensen

Is dit nu echt allemaal nodig, een console wars forum. Is het niet een beetje kinderachtig om hier je tijd aan te verdoen!!:mad: :mad:

Ik heb een weloverwogen keuze gemaakt om na de PSX een XBOX te kopen en geen PS2. Maar dan ga ik niet zielig lopen doen tegen de rest van de console-bezitters.
    Ik bedoel als er een revolutionair spel op de PS2 of de CUBE uitkomt dan koop ik die console met dat spel erbij.(wat nog niet gebeurd is.)
    Waar gaat het nu over!! Ligt dat aanvallend reageren op de keuzes die men in het leven maakt nu eenmaal in de aard van de mens!!!
    Ik meen dat zulke mensen gewoon jaloers zijn op de mensen die een console van het andere geslacht hebben doordat zij die toch ook wel graag (erbij) willen hebben.
    want het maakt niet uit op welke console je gamed, het blijft gamen.
    Alleen als je meerdere consoles bezit maak je betere afgewogen keuzes over de spellen die je wilt aanschaffen.

bye bye

2. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

Je hebt volkomen gelijk..
    Ik doe daar ook niet aan..:cool:
    Maar die console wars forum is niet om consoles af te kraken ofzo hoor..maar sommige mensen doen dat op die forum...helaas..

Laatst bewerkt door een moderator: 8 nov 2002
  3. Fanta

Fanta Guest

k we weten het, gehebt mss wa gelijk ma het is toch wa zever verkopen ze:r :r

4. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    en nu in normaal nederlands.
    ik kan wel forum/chat taal maar dit slaat alles.

tja dit is gewoon het liedje dat wel al lang kennen.
    kies je eigen console , en toch zeiken er mensen..

5. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, ik heb een PS2 een Xbox en een GC en ik vind ze alledrie prima. Ik vind het ook onzin om helemaal fanatiek andere consoles te gaan afkraken maar als mensen dat willen, laat ze. Waar ik wel een hekel aan heb is mensen die commentaar leveren op dingen waar ze geen verstand van hebben. Zo van;"PS2 is veel krachtiger dan Xbox"of "Alle Xbox games zijn gaar"als ze ze nog nooit gespeeld hebben. Da kan niet.....

6. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

Of die stomme uitspraken, Gaystation,Pleestation,GayCube, NixBox,SexBox...supa mad=( =( =( =( =( =( =( =(

7. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dit forum is een discussiepunt tussen consoles, een algemene term die je gebruikt tussen competitie is oorlog. Console Wars slaat dus niet op dingen die jij er van maakt.

Het woord oorlog heeft geen betekenis, het is de betekenis die wij het geven die het slecht maakt.

Misbruik van dit forum wordt gestraft. GEbruik gemotiveert. Discussie is gezond.

8. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

Nou nou, Kobold.
    Als men 'grappige' plaatjes van een ps2 plaatst is dat een discussiepunt.. :confused: :D =(

9. soylent

soylent Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee Kobold!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

oorlog is geen algemene term die je gebruikt tussen competitie. ze houden respectievelijk in; een bepaald vijandschap en een onderlinge rivaliteit/concurrentie.
    Oorlog zou een eventueel bijzonder ingrijpend gevolg kunnen zijn van een competitie (vgl. de wereldgodsdiensten eens met elkaar).

En dan JOUW opmerking dat oorlog geen betekenis heeft, schaam je!!!!!!!!. Ga dat maar eens uitleggen aan de mensen in een oorlogsgebied die jaarlijks geconfronteerd worden met de meest erge dingen.
    Het woord oorlog is inderdaad "maar" een fysiek woord,
    maar dat uiting heeft gegeven aan een bepaalde omstandigheid door de geschiedenis heen.
    Het erge is dat in gebieden waar die omstandigheden zich voordoen de mensen dat woord geen invulling meer hoeven te geven. Dit doordat ze (wij) van nature al een angst voor die oorlogsomstandigheden hebben, zonder er ook maar een woord voor te hebben gehad.

Ik meen dat niet aan de strekking van dit forum wordt voldaan dmv dit soort discussies. Uiteraard zou ik mij daar graag aan willen houden.

Dus Kobold niet meer van die onverstandige berichten plaatsen ;)

bye bye

Oh en mijn verontschuldigingen als het eerste bericht van mij ook niet voldeed aan de strekking van het forum.

10. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Je vergeet microsofties en Nontendo lamecube

enne soylent ga eens op een willekeurige GameCube site kijken. Daar wordt je gewoon bang van. Damn, ik ben een tijdje aan het zoeken geweest naar een leuk GameCube forum. Het enige wat je vindt zijn uitspraken als Nintendo RULLEZZZ xbox zuigt, en xbox is een computer in een videorecorder enz, enz. Hier hoor je dit soort uitspraken bijna nooit.

11. soylent

soylent Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar The Bomb daarmee ga jij je toch niet verlagen.
    Ik bedoel door dergelijke uitspraken te doen.

Laten wij gamers(met een XBOX, althans lid van deze site) ons nu wat maatschappelijker en volwassener opstellen.

bye bye

12. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0

DUH hier houden ze van de xbox :D:D

En ach ja eens in de zoveel tijd komt er een wereldverbeteraar die zegt dat het afgelopen moet zijn. De rest van het forum is het daar dan volkomen mee eens....gaaaaaap

Een forum is om te discussiƫren en zolang dit normaal gebeurt is een beetje "console-war" wel grappig. (dus niet van : jij bent echt een hondelul zeg met je gaycube, zielig kindje)

13. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1

Dus omdat er oorlog in de wereld is mogen wij de Term Console Wars niet gebruiken?

14. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Whahaha, Microsofties, dies leuk...
    Maar jah, om dit een oorlog te noemen gaat mij ook een beetje ver, dit begrip ligt bij de bijzonder domme bevolking van deze planeet nogal gevoelig. Het is slechts concurrentie, het draait om geld, niet om levens en grondgebied. Dat is nog een behoorlijk verschil lijkt me zo.
    Een discussieforum is verder wel leuk, totdat mensen ruzie gaan maken, gelukkig hebben we dat hier niet al te vaak door goed oplettende admins en mods... Chukie heeft een Cube, maar hij is hier net zo welkom als ieder ander, zo moet het zijn.

15. AlphaZeL

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt iedereen is hiero welkom zolang diegene zich maar houdt aan de richtlijnen....maar de term Console-Wars wordt algemeen gebruikt voor de strijd tussen verschillende consoles. Wij hebben de term niet bedacht, zo wordt deze strijd genoemd en daar hebben wij een apart stukkie voor ons forum aan gewijd.

16. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn wat een bullshit, als je zegt "kut" begin je toch ook niet met " Heel veel mensen hebben geslachtsziektes dus dit woord mag niet gebruikt worden "....Ohja, dan eet ik in het vervolgd maar geen patatje oorlog meer.
    Damn wat een onzin zeg

17. AlphaZeL

Leuk Bevonden:
    1
    Juist

18. soylent

soylent Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry mensen voor de uitlaatklep die ik hier heb doen openstaan.
    (Venlo, Irak, zinloos geweld enz., en dan ook nog eens een keer mensen die nutteloos consoles gaan afkraken)

maar mijn betoog was inderdaad bedoeld voor alle mensen die nutteloos andere consoles afkraken. Ik dacht ,zonder me in de eerste instantie te verdiepen in deze Forum, dat hij daarom bestond.

en met betrekking tot mijn tegen-reactie op kobold, deze was niet bedoeld om mensen te motiveren het woordje wars uit console-wars te halen.
    Alleen vind ik dat hij wel een hele enge (te enge) uitleg gaf aan het woord oorlog, dus gaf ik een wat ruimere (in de hoop meer begrip te wekken).

en voor de mensen die zeiden dat er weer zo'n iemand is die de maatschappij wil verbeteren. Ik houd mij dagelijks bezig met het recht en zie hoeveel leed er mensen word aangedaan zonder dat je daar direct iets aan kan doen, dit kan soms nogal op je in gaan werken vandaar!!

mzzl

Laatst bewerkt: 9 nov 2002
  19. AlphaZeL

Leuk Bevonden:
    1
    Console-Wars is dus een bekende term die gebruikt wordt, er wordt niet meer mee bedoeld ofzo. Kobold weet heel erg goed waar hij het over heeft, hij gaat niet zomaar een post maken zonder zijn zakies goed te hebben:). Maarja..het is nu dus duidelijk denk ik :)

20. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha wist je dat hierover inderdaad een discussie is geweest in Nederland?
    Moesten ze het patatje feest noemen ! BWHAHAHAHAHA

Deel Deze Pagina