Ik zit met een serieus probleem.... Ik kan geen ENKELE site bezoeken die met geocities gemaakt is. dan krijg ik gewoon de melding dat de web pagina niet beschikbaar is.... Ik heb al alles geprobeerd maar het lukt niet ..Help mij please!!!. dank bij voorbaat
Mijn eigen (geocities) website werkt prima, dus het ligt aan jouw computer, reset al je internet opties, missihcen helpt dat , en misschien dingen veranderen bij je firewall ofzow
bij mij moeder (ouders zijn gescheiden) kan ik ook mijn geocities site(s) zien (hierstondeenlink). Het ligt echt aan de kompjoeter.... spijtig,want ik kan er hier ook niet aan werken :/
jouw site werkt gewoon prima bij mij (in het vervolg niet meer je link in je post(s) plaatsen) vraag je ISP ofzow
Maar ik ben nu wel vrij zeker dat het aan de pc ligt... want alle mensen die ik ken kunnen em zien,en ik niet.... kga men kompjoeter effe binnen doen,want er loopt nog vanalles mis mee
misschien staan je cookies instellingen niet goed dat kan vaak nog wel eens het geval zijn. je moet naar extra/internetopties en dan het tapblad privacy gaan. al staat ie te hoog moet je het metertje naar beneden doen en dan blokkeerd IE minder cookies. hopelijk heb je er wat aan.