[PC] [Gerucht] Capcom werkt aan nieuwe Street Fighter

Discussie in 'Games' gestart door FeaR, 19 aug 2005.

1. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    bron

na 6 jaar eindelijk een nieuwe SF? _O_

2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik mag het hopen, een nieuwe Street Fighter is natuurlijk nooit verkeerd :D

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Street Fighter is gewoon een geweldig spel, Misschien niet zo mooi als Half-Life 2 ofzo maar SF heeft een goede sfeer en tja ik weet ook niet waarom maar het blijft je boeien!

4. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Kan je eigelijk wel niet vergelijken he, SF met HL...
    Maar ik weet wel wat je bedoelt...

5. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yeah street fighter dat zou zeker cool zijn een echt nieuw deel.

6. Cees

Cees Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    indd maar hoe moet ie er dan uit komen te zien egt net egt of oldschool?

7. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    hopelijk mooie high-res 2d graphics..als ze hebben opgelet. GGX2#R heeft nog steeds de coolste graphics van 2d fighting games.Belangrijkste is een vet gameplay system en erge soundtrack.

Wel lang moeten wachten..6 jaar 8) :{

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze het maar 2D houden vind ik het al gauw best....Street Fighter hoort gewoon in 2D, net als Mega Man bijvoorbeeld....dat werkt ook niet in 3D ;)

9. MaD ISSERMIR

MaD ISSERMIR MaD Agency

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal met je eens!!!

2D is echt het beste voor SF

Kijk maar naar SF3 is erg mooi en 2D

10. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    K hoop dat ze er super veel characters inpleuren, net als bij Marvel VS Capcom 2 ... daar zaten 52 in (!) ...

Nieuwe moves natuurlijk .. want die van Ken en Ryu kent iedereen nu wel denk ik ...

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Van Ryu had je altijd zo'n aanval waarbij hij zei: Haiutjiek!:D

12. Cypher

Cypher Yohohohohoho!

Leuk Bevonden:
    8
    Streetfighter is nog wel een van de beste fighters die er heeft bestaan en ook telkens een succes (exclusief de erg goede EX serie)heeft weten te behouden.

13. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker is dat, een fightgame vergelijken met een platformer. Alle vechtspellen zijn in principe 2D. Als ik DOA speel, heb ik niet bepaald een "3D" gevoel, terwijl het natuurlijk wel 3D is zoals elkaar van gebouwen trappen of elkaar door muren heen rammen. Dat maakt de hedendaagse fighters juist zo leuk. Met DOA heb ik veel plezier als ik iemand 10 meter naar beneden gooi. Dat moet dus ook gebeuren met een nieuwe Street Fighter. Ze kunnen wel blijven vasthouden aan de "oude" gameplay, maar ze moeten wel met hun tijd mee. Dan kunnen ze misschien nog wat succes boeken. Anders zullen de titels Dead or Alive, Tekken, Virtua Fighter en Soul Caliber de dienst uit blijven maken.

14. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm, ik noemde de vergelijking alleen om mee aan te geven dat ze Mega Man ook geprobeerd hebben in 3D....wat dus totaal verkeerd uitpakte (zoals ik die 3D Street Fighter ook niks vond). Vandaar dat het nieuwste Mega Man deel voor de PS2 ook weer een side-scroller was :)

Street Fighter heeft zijn imago, en met name ook gruwelijke snelheid en supercombo systeem te danken aan het feit dat het altijd 2D gebleven is. Zie Marvel VS Capcom ook....dus sorry als ik het niet met je eens ben dat ze Street Fighter in een soort DOA of Soul Calibur jasje moeten gaan steken, dan ist in mijn ogen gewoon geen "Street Fighter" meer :confused:

Ik denk dat er genoeg Street Fighter fans zijn over de hele wereld die dit met me eens zullen zijn, en die kopen het spel dan toch wel....ook als ze de "oude" formule aanhouden :) Mensen die die formule niet aanstaan, of geen genoegen willen nemen met "gewoon 2D" hebben zoals je zegt keus zat in andere fightinggames....maar ga dan niet lopen klooien met de goeie ouwe Street Fighter formule ;)
    Bovendien zijn graphics niet het belangrijkste, en Street Fighter heeft bewezen er in 2D goed uit te zien EN gewoon meestelijk te spelen....dus wat mij betreft : gewoon 2D houden, gooi der een shitload aan characters en moves in, gruwelijke snelheid, vette special effects voor de supercombo's, een vette soundtrack, vernieuwende gameplay eventueel en dan zit het wel snor :D

En laten we een ding niet vergeten : als Street Fighter er niet was geweest, dan zaten we nou ook geen DOA en Soul Calbur enzo te spelen :)

Laatst bewerkt: 22 aug 2005
  15. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben het helemaal met je eens! Ergens heb ik nog die Street Fighter op de Playstation liggen, die was gebaseerd op de film. En dat vond ik al vreselijk :eek:. Lekker 2D houden dus :cool:.

16. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  17. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Ben het ook met Z3R0 eens ... als iets gewoon goed werkt, waarom veranderen?

3D fighting games vind ik geen zak aan .. het is allemaal te langzaam voor mij

Deel Deze Pagina