[Gerucht] Google komt met een browser!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door aggie, 22 sep 2004.

1. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 22 sep 2004
  2. Tha Divinity

Tha Divinity Multi-Playa Genius

Leuk Bevonden:
    7
    Is heel goed mogelijk, Firefox gebruikt al google´s pop-up blocker en zit heeft een ingebouwde google zoek-functie. Dus Google zal al wat ontwikkeling aan brouwsing hebben gedaan.

3. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm klinkt goed: Google search, google pop-up banner, gmail en dan een google browser...als ze hem goed maken neem ik hem zeker...Ik vind google een zeer goed bedrijf en het lijkt me dus ook wel leuk om het compleet te maken :D... alleen nu nog zover dat je je gmail account kan koppelen aan msn en het is helemaal compleet :p

4. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Dat kan al heel lang met alle emailadressen.. Vraag een Net paspoort aan.

5. Tha_Rix

Tha_Rix GM JUNK

Leuk Bevonden:
    1
    dat kan ook.. *.NET paspoortje aanmaken op hotmail.com*
    alleen niet dat je je nieuwe mail ziet..
    maar daar kun je de google gmail notifier voor downe.. *zie gmail.com en ff zoeken naar notifier ;)*

6. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist natuurlijk al wel dat je hem kunt koppelen aan je .NET paspoort... maar dat ik het zo mooi zie als bij me hotmail dat bedoel ik...

[Gaat eens Gmail notiefer bekijken]

Edit\

Damm das echt handig! Precies wat ik nodig had :D Maar wel jammer dat deze niet in de google taskbar verwerkt zit opzich... hmmm misschien google daar even over tippen (aangezien we natuurlijk allemaal beta testers zijn :p :D)

Thnx Guys _O_

7. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Er zitten nu al mensen te zeiken over privacy. Is Google echt zo sneaky bezig? Ik bedoel wat maakt het mij uit dat ze weten dat ik bijv. vaak naar gamesites surf en daarop hun advertenties aanpassen? Daar kan ik makkelijk mee leven, zolang ze maar geen echte prive dingen scannen. Iig, ik hoor al dingen als samenwerking/banden met Firefox dus dat zal wel goed worden!

8. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm maar ik weet niet precies hoe dat zit met andere browsers dan die van Microsoft... maar kunnen ze wel gewoon alle pagina's laten zien? is het niet zo dat bepaalde sites niet werken ermee? Maar dat FireFox ziet er ook al goed uit! Als ze daar ff een google/fox combo van maken: fooooooooooooooooooogle :p En wat die spyware betreft... opzich maakt het me niet uit, behalve als ze wel er programma's voor op me pc gaan zetten... die mijn pc dus ook eigenlijk langzamer maken.

Deel Deze Pagina