Gerucht: Gratis Xbox bij aankoop 4 games...

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Elite_Force, 5 sep 2002.

1. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Wat gaat er nu gebeuren, wat is dit voor een Console War? Gamers.nl meldt dat het gerucht over het web gaat dat Microsoft mogelijk van plan zou zijn om bij de aankoop van 4 Xboxgames tegelijk een Xbox gratis erbij te geven... Dit, omdat de verkopen op het Europese vasteland nog steeds schijnen tegen te vallen... Waar gaat dit heen? Als het waar is, krijg ik dadelijk een Xbox gratis bij de aankoop van een pak wasmiddel? Het is een gerucht, maar wel een raar gerucht... Wat wel opvalt, is dat Microsoft steeds een extra scheppie van de prijs doet als bijvoorbeeld de Playstation 2 omlaag gaat in zuurverdiende eurootjes... Met de laatste prijsdaling duikt de Xboxprijs net onder die van de Playstation 2 en er wordt meteen een DVD-afstandbediening gratis bij gedaan en een Xbox magazine... Wat de directe gevolgen van deze Xbox prijsdaling zijn weet ik niet, maar de PS2 is door haar prijsdaling alweer 140% vaker over de toonbank gegaan dan vòòr die prijsdaling... Ze maken elkaar kapot! Gelukkig heeft Microsoft een aardig spaarpotje gereserveerd voor de Xbox (vele miljarden), dus een flop zal het niet snel worden, maar die duikelende prijzen vind ik toch wel een klein beetje beangstigend, wat denken jullie ervan? :confused:

Laatst bewerkt: 5 sep 2002
  2. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk dat het een goede zaak is, alleen heb ik liever dat ze de games goedkoper maken :+

3. femmerink

femmerink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gamers.nl vind ik alles behalve betrouwbaar.
    Maar ik heb dit wel al is vaker gehoord het zou dus kunnen.
    Maar voorlopig nog niet serieus nemen.

4. Versteegh

Versteegh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Juist, dat die machine zo duur is kan ik best begrijpe, maar maak die spellen wat goedkoper: verkoop je meer dus verdien je nog even veel, maar dan met meer tevreden klanten (als je game goed is natuurlijk):+

5. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je veel xboxen verkoopt gaan diegene die er een hebben vanzelf spellen kopen dus kan je beter de prijs van het apperaat
    omlaag doen.

6. Neejoh

Neejoh Buffy-addict :P

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, die verkoop je per slot van rekening maar 1x...

7. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja is al een vrij oud gerucht... maar wat schiet dit op? dan spaar ik wel fftjes door inplaats van 1 of 2 games tegelijk te kopen, koop ik er wel 4, en heb je nog een box er bij. En daar hebben ze nog nix aan, want t is de bedoeling dat ze software VERKOPEN, en ik ben niet zo stom om de spellen dan per xbox te gaan kopen.. 1 exemplaar is meer dan genoeg.

8. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    hehe, ga je in de herfst ofzo als er zoveel super games komen, 4 games kopen, krijg je er gelijk een xbox bij!! 8) :{

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Best handig dus :D (private-LAN bouwen :D)

10. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Waarneer gaan jullie erachter komen dat MS het niet boeit (in zekere mate) hoeveel het ding kost ze willen alleen een markt hebben die ze op dit moment nog niet hebben en daar zullen ze veel voor gaan doen.

11. Versteegh

Versteegh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar nu zijn er mensen die geen console kopen omdat de spellen te duur zijn

12. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    En ik vindt dat dit niet in Games Chat thuishoort:p

13. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Over dit gerucht; lijkt me sterk en ik denk ook niet dat het waar is.

Ze gaan toch niet een Xbox weggeven aan iedereen die een paar games koopt?
    DAt lijkt me een klein beetje bizar want ze zitten maar te zeuren dat het fabriceren vd Xbox zoveel kost.

Zoals gezegd, 10 euro van de games af zal al een hoop schelen:D

En anders ga ik ook wel 4 games tegelijk kopen, kan ik eindelijk fatsoenlijk Halo spelen}:]

14. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    als mensen dit lezen die van plan waren nu een xbox, gaan ze misschien wachten op die actie. ik denk dat ze dan lang kunnen wachten.

15. yony_the_gamer

yony_the_gamer A.K.A -YonY-

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik denk: Microsoft wil, op redelijke en onredelijke en onverstandige, en verstandige manieren een xbox in iedereens huis krijgen, zodra velel mensen een hebben, krijgen anderen een voorkeur voor xbox (ala PS2 nu), dan gaan ze minder raar doen, de prijs omhoog doen is niet goed, maar ze halen al die extras weg, zodat je aleen zo nu en dan een GAME PACk hebt met een game en een xbox (ala HALO pack) net zoals nintendo met mario 64, en donky kong 64. Dus, nu maar op de gamz concentreren, en on top blijven zo dat de xbox 2 ook een voorkeur bij de massas krijgt. De meesten die nu een xbox hebbend zijn of: hardcore die weten wat beter is zonder naar de massas te luisteren, of mensen die voor het eerst een grote stap maken en denken power=beter. Microsoft wil dat zij de status van de ps2 op het moment krijgen, zodat de massas ook naar die doos wijzen.

zo, hoe was die?

16. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    hehehe je brengt mij op een id 8) }:] }:]

als die actie geld , dan koop ik 4 games :p

17. yony_the_gamer

yony_the_gamer A.K.A -YonY-

Leuk Bevonden:
    0
  18. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    was er niet is een keer een artikel over op xbw? maar dat ging over meer als 4 spellen, voor een flink bedrag iets van 12 spellen :confused: ofzo, ik weet niet zeker meer ik had zoiets gelezen, maar 12 spellen dan maakt ms meer winst (misschien?) dan een xbox met 1 spel, dus das beter voor de markt.

19. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    er was al een hele tijd eerder een gerucht over maar toen ging het ook over 4 games.

20. maximus

maximus loud pipe save lives

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb onlangs een ander gerucht opgevangen dat de Xbox en waarschijnlijk ook de PS2 naar 200 euro gaan zakken.En dat voor het einde van het jaar.:confused: Ik sta ondertussen al bijna een half jaar met de X onder de TV en die prijzenoorlog kan me zowat gestolen worden.Ik zou wel eens een goed verkoopcijfer willen zien maar dat Microsoft NU maar eens werk maakt van al die topgames en vooral Xbox live.

Deel Deze Pagina