1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gerucht: Morgen (29 maart) grote aankondiging van Microsoft

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 28 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    World of Warcraft light?, o nee dat was ik vergeten, die gaat Blizzard sowieso nog aankondigen voor de xbox360 alleen dan volledig andere setting.
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.406
    Leuk Bevonden:
    17.491
    Jonge, schijt aan GTA IV exclusief! Ik wil die Halo 3 beta! :+
     
  3. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    lol sick!! Fardo is helderziend ;) nog meer mooie aankondigingen die je ziet?

    WoW in een volledig andere setting wtf? bron? hoe? wat? wie? waar?
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    misschien moet hij een soort helderziendheids-gedeelte op zijn weblog beginnen waar hij dingen voorspelt en waar je dingen kunt vragen. :9 Maar eerst de ultieme test voor Fardo:

    @ Fardo:

    Waar gaat GTA: IV zich afspelen?

    morgen zullen we het antwoord weten..
     
  5. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik heb geen bron natuurlijk. :D
    Het lijkt me alleen logisch dat Blizzard bezig is om zoiets te maken want:
    1) Xbox live is super geschikt hiervoor (Vista, xbox360)
    2 ) Voor console gaming moet de besturing en ui minder keyboard / mouse intensief zijn dus vandaar light.
    3 ) World of Warcraft is daarom hoogstwaarschijnlijk geen optie, daarom lijkt het me logisch dat ze met ietst volledig nieuws bezig zijn waarbij ze een goede combinatie kunnen afleveren voor zowel PC (in dit geval Vista (live) ondanks dat Blizzard normaal ook een mac os versie doet leveren) als console omdat ze een volledig nieuwe game maken. Waarbij ze dus nog allerlei design beslissingen kunnen nemen.
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2007
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    216
    New York verwacht ik ;)
     
  7. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Global Star Software, 2K games en Rockstar Games vallen onder Take 2 Interactive.

    Scenario 1
    Take 2 Interactive kan nog door gaan met het uitgeven van games. Ze moeten dan de zwakkere studio's verkopen. Rockstar en dus GTA zal in hun bezit blijven.

    Scenario 2
    Aandeelhouders kiezen eieren voor hun geld. Take 2 wordt het liefst in 1x verkocht. Zo wordt er een deal gemaakt waarbij de koper betaald voor goede en slechte games.

    Scenario 3
    Dit hebben de aandeelhouders liever niet. Studio's worden appart verkocht. Er bestaat een kans dat de zwakkere studio's niet worden verkocht. Dus minder geldvoor aandeelhouders.

    Scenario 4
    De licentie van GTA4 wordt verkocht, bijvoorbeeld aan Microsoft. Dit zou betekenen dat Rockstar van Take 2 blijft. En dat bijvoorbeeld het Crackdown team aan de gang kan gaan met GTA. (Zou leuk zijn voor de bedenker van de serie).

    Bij de verkoop van de licentie is de vraag natuurlijk wel of Take 2 hierdoor uit de rode cijfers kan komen. Ze verliezen namelijk hun grootste Cash Cow.
     
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Zoals ik zei, de laatste tijd gaan al die grote aankondiging maar over iets stom :+. Nee, Halo 3 bèta is nou niet stom (zou hou ik al die fannetjes af men dak) maar het is ook nu niet bepaald een grote aankondiging

    Hmm, GTA3 speelde zich al af in New York. Ik denk niet dat ze die stad voor de derde keer gaan nemen (GTA 1 was ook in NY), toch niet zolang gamen nog beperkt is aan 3 dimensie.

    Ik denk eerder dat het London gaat worden of een andere stad die nieuw is voor de GTA reeks.

    Wie gaat er gelijk hebben :+?
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    216
    eigenlijk denk ik dat de omgeving iets groter zal zijn, maar we zullen zien: Tokyo wordt ook genoemd
     
  10. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    ik denk, of hoop kweet eik nie, ook dat het in NY is. ondanks dat het al 4 keer in NY is geweest GTA 1, GTA III en GTA LCS. Het is gewoon een superstoere stad. Ze zouden hem dan wel 1 : 1 moeten namaken. En dan misschien nog wat buitengebied met wat kleinere dorpjes. Maar verder weet ik ook niet waarom ik NY denk, en ik weet ook niet hoe dat gerucht onstaan is.
     
  11. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Was het niet Londen? Denk ik ten minste. Weet het niet zeker en heb ook geen bron.

    maar ik zou maar niet te hard van stapel lopen met de exclusiviteit. Met PES bleek het ook maar een tijdelijke exclusiviteit.
     
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Uit een nieuwtje van 25 maart over dat MS zegt dat de PS3 zicht te hard focust op shooters en racing:

    Bron: CVG

    Bedoelde die man hier dat je naast de exclusieve Xbox topper Halo ook nog GTA4 kan spelen op de 360 of dat je die 2 games alleen op de 360 kan spelen?

    Ik ga het waarschijnlijk te ver zoeken en geloof er zelf niets van, maar ik voeder graag jullie nieuwsgierigheid :+.
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2007
  13. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    jongens t wordt GTA IV: Amsterdam :) coooool:9
     
  14. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Tokyo lijkt mij erg gaaf:9 .
     
  15. Walter

    Walter Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0

    Zou niet eens zo slecht zijn, Amsterdam is toch wel een bekende stad wereldwijd. Het lijkt me iig beter dan London (of elke ander land waar links gereden moet worden)
     
  16. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker japanners dood schieten door hun stomme hoofdjes. :)

    /Mod Laten we het wel een beetje normaal houden :) -/-Kameo
     
  17. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Amsterdam zou me wel leuk lijken :D
    Is tenminste ook voor mij lekker herkenbaar.
     
  19. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    of Mestreech :)
     
  20. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    De geruchten van Tokyo zijn onstaan door dat de handelsmerken GTA: Tokyo vast gelegd zijn, net als een paar anderen:
    Bron: wikigta

    Heb het ooit eens op Insidegamer gelezen, maar vond het daar niet terug dus heb ik maar ff wat gegoogled :).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina