1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gerucht: Morgen (29 maart) grote aankondiging van Microsoft

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 28 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Beter! :cool:

    (Eijsden zou natuurlijk helemaal perfect zijn, maar op de een of andere manier heb ik het gevoel dat dat er niet in zal zitten =( :+)
     
  2. Shizzel

    Shizzel Guest

    Hij bedoelt waarschijnlijk dat ookal je GTA IV op de PS3 kan spelen, je Halo 3 daar niet op kan spelen.
    Maar er zijn ook geruchten dat Microsoft 2K gaat kopen, waar Take Two onder valt. En laat Take Two nou toevallig GTA IV maken ;).
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.461
    Leuk Bevonden:
    8.420
    Misschien wel een GTA die in combinatie met Google World werkt, waardoor je stad ter plekke wordt gegenereerd :+
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat bedoelde ik dus. Misschien dat die man meer wist (duh, waarschijnlijk wel) en zich een beetje versproken heeft... .
     
  5. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik ps3 had had ik hem verkocht als hij ps3 exclusive werd stond mijn 360 nu ook op marktplaats want ik MOET gta4 spelen8)
     
  6. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je Amsterdam wil moet je waarschijnlijk bij the getaway wezen.

    "GTA: Sin City", "GTA: Tokyo", "GTA: Bogota"

    GTA: Bogota lijkt me wel tof.
     
  7. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal wel aan mij liggen, maar ik snap de ophef niet helemaal............

    Na Vice city had ik het wel gezien, San Andreas vond ik maar veel meer van het zelfde.

    Zou liever hebben dat ze iets veel bizarders gingen aankondigen.......bv Xbox live GRATIS (zoals het hoort)
     
  8. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb liever dat het betaald blijft, kom op wat is nou 60 euro op een heel jaar?
    En over GTA SA, dat vond ik echt één van de slechste delen.
     
  9. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat ze voor dat geld dan wel dedicated servers mogen hebben :mad: Het is nu wel handig als drempel tegen irritante kindjes :)
     
  10. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Met die dedicated servers ben ik het wel met je eens.
    Alleen ik heb nooit lag, dus ik zal ze dus niet veel gebruiken :)
    Maar je weet maar nooit, maar ze moeten ook op houden met het onderscheid tussen Europa en USA.
    Daar wordt ik soms schijtziek van :mad:
     
  11. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    of elsloo!

    of eigenlijk niet, dan ben je in 15 min door het hele spel gesjeest :+
     
  12. Flapperbol

    Flapperbol Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Khoop eigenlijk niet dat M$ Rockstar of 2k opgekocht heeft...
    Grote kans dat er dan hetzelfde gebeurt als met Rare...:'-(
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    216
    Vandaag stond in het teken van de Xbox 360 Elite, maar als het aan Microsoft ligt wordt er morgen iets veel belangrijkers aangekondigd. Natuurlijk ben ik een man die graag een voorspelling doet wat er morgen wordt aangekondigd. Daarom zet ik graag enkele feiten op een rijtje. We weten dat 2K te koop staat, mogelijk heeft EA interesse in dit bedrijf. Maar er zijn via horen zeggen ook andere kapers op de kust, want 2K is ook eigenaar van Rockstar.

    Morgen 29 maart geeft 2K toevallig ook een pers conferentie en toont Rockstar de eerste beelden van GTA IV. Is dit toeval? Ik denk het niet. Ik vermoed dat 2K gaat aankondigen dat hun bedrijf gaat opsplitsen. 2K Sports gaat naar EA en de rest naar Microsoft. Dat betekend dat Microsoft formeel eigenaar wordt van de GTA series. Rockstar heeft al gezegd dat ze iets heel bijzonders gaan aankondigen. Mijn vermoede is dat Rockstar gaat aangeven dat GTA een MMO gaat worden en dat naast de Xbox 360 versie de game ook speelbaar zal zijn via Games for Windows. De game zal Cross Platform zijn via LIVE.

    Het is koffiedik kijken, maar ik denk dat ik het niet mis zal hebben. De episodic content van GTA pas ook erg goed in een MMO, omdat je immers verschillene uitdagingen zal krijgen.
     
  14. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd :)
     
  15. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Een MMO zou wel heel vet zijn, zoiets als Crackdown alleen dan met meerdere mensen :D
     
  16. Walter

    Walter Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik hoop dat je gelijk krijgt met het MMO, niks leukers dan een spel als GTA met/tegen veel mensen te kunnen spelen..Of Microsoft Rockstar overneemt weet ik niet, ze hebben zelf een GameStudio dus gek is het niet. En wat is er beter dan Games for Windows (Vista) te promoten met een GTA in je knip. Ik vind het zelf erg slim bedacht van je Fardo, wie weet :)
     
  17. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15

    correctie = dat lijkt me dus niet vet! ik wil geen maandelijkse kosten betalen, dan zou ik 3 abbonementen moeten betalen!!


    het idee is wel vet.. maar het is M$.. dan zou er weer maandelijkse kosten aanhangen..
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2007
  18. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeft niet betaald teworden ;)
     
  19. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    meestal hoef je geen live te dokken voor een game waar je maandelijks voor moet betalen... toch?
     
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik hoop ook dat hij MMO gaat worden. Dan wordt het zoiets als APB alleen dan alleen de gangsterkant. En als hij exclusief voor 360 wordt dan zitten die kosten gewoon in Live Gold vind ik.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina