1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gerucht] Nieuwe Halo game

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 4 jul 2008.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Geen idee, we zien wel. Ik loop niet meer echt warm voor Halo moet ik zeggen. Als er iets over bekend zal ik wel weer een fantastisch jaw-dropping stukje schrijven voor frontpage, maar nu boeit 't me echt geen flikker. 8)
     
  2. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    zolang ze maar de zelfde schrijvers gebruiken voor het verhaal vind ik het prima.
    als je bij de halo serie gaat kijken puur naar gameplay dan is het eigelijk gewoon een middelmatige shooter. alleen door de ijzer sterkte MP en verhaal lijn is halo geworden wat halo is.
     
  3. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja ze gaan een blokvormige ding in de game stoppen met een ontstopper. En telkens als je naar de wc moet is de wc ontstopt en moet je de janitor bellen, en dan komt ie met zon grummpy voice aan van dayum kids altijd weer bij die wc spelen. :cool:

    En op het eind word ie aggro en gaat ie met zn ontstopper jou achterna. :+
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    niet zo bijdehand he, hondje :+

    maar hoop wel dat ze dan niet te veel veranderen aan de gameplay zelf, gewoon compleet nieuwe verhaal er in proppe en wat nieuwe features.
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2008
  5. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    idd, bijv de missies van Linda en Sam ten tijde van MCs avonturen op Halo _O_
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Om jullie uit je leiden te verlossen heb ik het nieuws nu al! :eek: Check de frontpage nu.
     
  7. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    het is Lijden.. niet leiden, arme frontpage:+

    maar dat is een anticlimax:mad:
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Laatst bewerkt: 5 jul 2008
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Straks geef ik je een OW hoor. :+ Haha, ja, vond ik ook, mooie anticlimax!

    @D3lphiki: No shit.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    twordt mij allemaal te verwarrend nu :D

    wie maakt nu wat voor Halo,.. gaan de geruchten nu over dat project waar peter jackson al zogenaamd zo lang mee bezig is of is dit nu weer iets anders?
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik zeg -no shit-, omdat jij niemand moet wijs maken dat het bordspel niet de aankondiging is die wellicht op de E3 gedaan wordt. 8)
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dat ga ik zeker niemand wijs proberen te maken, maar dan zit ik nog steeds met de vraag of wat ze nu gaan aankondigen iets nieuws is of dat project van peter jackson,. en of er een link is tussen dit gerucht en Bungie Monday :p
     
  13. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    laatst was er ook een gerucht op de bungie forums dat het einde van halo 3 het tijdperk zou kunnen zijn net voor de marathon series dus misschien zou 't kunnen dat halo en marathon in elkaargevoegt kunnen worden als 1 fps shooter.
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2008
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Alles voor jou op een rijtje:

    - Peter Jackson is bezig met een Halo product, voor de Xbox360. Wat het word is nog niet bekend.
    - Er gaan geruchten dat er op de E3 een aankondiging zal zijn omtrent Halo. Of dit door Bungie gedaan zal worden of door iemand is niet beken.d
    - Ensemble Studios (Age of Empires, Age of Mythology) werkt aan Halo Wars voor de Xbox360
    - Op Bungie Day wordt het Legendary Map Pack voor Halo 3 in prijs verlaagd naar 600 points. Ook zal de remake van Chill Out, Cold Storage dan gratis te downloaden zijn er zullen er gratis gamerpics en thama(s) te downloaden zijn.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    :eek: dus als ik het bgoed begrijp is het gerucht zo vaag dat men nog niet eens weet of de aankondiging die misschien gedaan gaat worden door Bungie, Microsoft of wellicht nog een derde partij gedaan gaat worden?

    kans bestaat dus dat t allemaal gebakken lucht is 8)
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Juist! :)
     
  17. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    hebben we het hier ook al eens over gehad, maar lijkt heel erg onwaarschijnlijk. In Marathon bijv loop je in Mark IV armor, terwijl je in Halo met MarkVI armor loopt.
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Meh, het zou kunnen he. De MarkVI zijn allemaal met de Spartans verdwenen, en ergens in een oude kelder staan nog wat goekdopere MarkIVs. Althans, zo zou Bungie het vast kunnen verzinnen. Ik reken niet op Marathon. We zullen zine. Stomme geruchten ook altijd, zo veel commotie om niks. 8)
     
  19. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
  20. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop in iedergeval dat bungie weer met iets prachtig aan komt. Voorlopig moeten we gewoon geduld hebben, tijdens de E3 word er vast wel wat meer bekend. Deze commotie is IMO nou ook weer niet nodig.
     

Deel Deze Pagina