1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gerucht] Nieuwe Halo game

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 4 jul 2008.

  1. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Zou wel geweldig zijn als er een nieuwe halo komt in 2009 ofzo, speel halo 3 nog regelmatig met vrienden, dat is er gewoon super aan, met meerdere spelers op 1 console online gamen! Zou het dus niet erg vinden in 2009 een nieuw deel te zien, met weer lekker veel nieuwe maps, opgepoetste graphics en misschien wat leuke toevoegingen in de gameplay.
     
  2. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Zodra ik deze thread zag wilde ik al meteen gaan zeiken dat er zovaak geruchten zijn omtrent nieuwe Halo delen etc., maar dit stukje deed me van gedachten veranderen. Zie ik het begin van een nieuwe ARG aankomen \o/?
     
  3. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze dan maareens wat nieuwe gameplay toevoegen want ik had het idee dat ik halo 2 met opgepompte graphics zat te spelen
     
  4. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Heh.... zou het hier eigenlijk niet over Halo 3 moeten hebben maar kan het niet laten :x! Als er één reeks met veel vernieuwing is vind ik het wel de Halo serie. Weinig shooters die zich op zoveel fronten onderscheiden van de vorige delen. Halo 1 was een game met toffe singleplayer en een verslavende multiplayer. Halo 2 voegde daar tal van mogelijkheden aan toe (dual wielden, boarden, swords etc.) en natuurlijk Xbox Live (met matchmaking, iets wat imo standaard mag worden in multiplayer). Behalve dat Halo 3 de gameplay verbeterde (meer wapens, equipment, meer voertuigen enz.), zat daar ook nog het geniale forge bij (worden nog steeds meest prachtig en originele maps bij) en de theater mode (eindelijk al die geniale momenten van Halo opslaan of terugkijken). Ga mij niet vertellen dat Halo alleen maar de graphics verbeterd want dat is gewoon bullshit :9
     
  5. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Verwend kreng:p

    Iedereen vond ook dat halo 2 zoog en nu in 1 keer is halo2 de bom en zuigt halo 3..
    Beetje stoer gedrag maar even zeggen dat het allemaal maar beter kan (niet alleen jij hoor en ik bedoel het ook niet zo hard als ik het nu verwoord:p)
     
  6. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind halo 3 vooral online een van de beste shooters. goed uitgewerkt en gegarandeert leuke potjes.
     
  7. znx_janx

    znx_janx Shave or not?

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat betreft dat stukje wat ik op de eerste pagina had gepost.. ik had ook ergens gelezen dat de superintendent mannetje te maken had met de marathon series..
    Misschien wil bungie de marathon series weer nieuw leven in blazen? ze kunnen het in principe wel doen aangezien ze gewoon hun eigen baas zijn.
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Die komt al, wordt aankomende E3 al gepresenteerd. ;)
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Wordt alleen maar een teleurstelling, aangezien Bungie hem niet maakt.
     
  10. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Het gaat toch over de aankondiging van Bungie's nieuwe project...?
     
  11. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    bron
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, dus? Allemaal goed en wel dat quoten, maar het gaat hier om een 'prediction', het artikeltje is 'most anticipated'.
     
  13. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203

    Ik vind Halo3 super en al helemaal de matchmaking. Zoals ook al uitgelegd is Halo3 een telkens vernieuwende game met een doorgaand verhaal. Niets mis mee i.m.o.
     
  14. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ben benieuwd
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    lol op me verjaardag gaat halo 4 aangekondigd worden:);)
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2008
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Info

     
  17. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Interessant, maar wat houd squad-based in?

    Ik hoop in ieder geval op een nieuwe halo met weer een supergoede multiplayer, wat ze met de sp doen is bijzaak voor mij. Als ze maar niet het hele mp concept gaan veranderen.
     
  18. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    squad-based is, zoals er staat, zoals Ghost Recon bijvoorbeeld. En een MP als in Halo krijg je dan dus ook niet
     
  19. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Groep gebaseerd, zeg maar Rainbow six achtig!

    Ik hoop het niet...doh...ik wil een FPS!!!!
     
  20. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    rainbowsix is zegmaar... een FPS?
     

Deel Deze Pagina