Ik heb vandaag van de vriendin van mijn neef gehoord Dat de PS3 700 euro gaat kosten als die uitkomt. Ik vroeg aan haar hoe ze dat wist. Ze zouden dat hebben Na gevraagd bij een zaak in België. En die zeiden dat de Richt prijs 700 is ik hoop niet dat het waar is want 700 vind Ik veel teveel niemand koopt die PS3 dan zeker niet als de xbox 360 maar 399 kost.
Ik heb van de vriend van de nicht van de broer van het kleine zusje van een klasgenootje van de oma van mijn vaders beste vriendin d'r zoon gehoord dat dit nergens op slaat. Ze heeft het namelijk nagevraagd bij een zaakje dat ze via de tante van de beste vriendin van de oma wiens achterneef een lerares scheikunde heeft wiens vriendin bij een patatzaak werkt kent.
700 euro is wel erg veel.. maarja misschien zijn de productiekosten ook wel erg hoog aan het begin.. in ieder geval vind ik zoals hierboven ook al staat dat je bron niet echt zuiver is
Jaja Mocht de PS3 rond de 700 kosten (gezien de troep die ze erin stoppen zou dat kunnen of nog duurder)...dan maken ze een hele grote fout! Ouders gaan niet voor hun kinderen een console kopen van 700 euro, dus wordt het de Xbox 360 evt. Dan moet Sony maar een mindere console uitbrengen... Maarja...eerst de Xbox 360
Offtopic, bullshit. Ontopic, mja.. dat gerucht heb ik idd ook gehoord. En in de eerste instantie had ik zoiets van yeah- right. Maar op zich zou de levensduur van de volgende generatie best wel eens langer kunnen zijn. Vergeet niet de ps2 bestaat inmiddels ook al iets van 7 jaar. Zie het zo, de volgende generatie consoles gaat al aardig naar de limit toe wat er grafisch mogelijk is op een televisie. Zelfs de huidige in NL/europa te koop zijnde HD ready TV's halen niet eens de resolutie waar de volgende generatie consoles (xbox360 en ps3 tenminste) toe in staat zijn, ze komen er wel en ze zijn al redelijk te krijgen in de US maar het zijn nog zeker geen tv's die in elk huishouden staan. Grafisch gezien zal er dus weinig te winnen zijn voor de volgende next next gen tenzij plasma/lcd tv's binnen niet al te korte tijd wederom een grote stap voorwaards doen en vooral veel goedkoper worden. Een verwachte levensloop van de ps3 van 10 jaar zou dan best wel eens kunnen. En eigenlijk liever dat als nu met de xbox die nu al een vervanger krijgt terwijl ze eigenlijk nog niet eens aan de limiten van dat apparaat zitten. Dat verwacht ik eerlijk gezegd niet. Kwa concurrentie positie ten opzichte van de xbox zou je het wel verwachten. Maar ik denk zelf dat ie toch wel voor rond de 500 uiteindelijk in de winkel komt te liggen en dan nog draaien ze hoogstwaarschijnlijk verlies.
ps3 gaat geen 700 euro kosten, dat denk ik, de geruchten die ooit de ronde in zijn gegaan, was om microsoft te manipuleren. Ik schat dat de ps3 tussen de 500 en 600 gaat kosten,maar nooit meer dan 600(denk zelfs niet 600),maarja, dat denk ik ervan, we zullen in de toekomst zien he, want dit is volledige bullshit...
whahaa LOL als dat waar is dan eeeh nou dan weet ik et ook niet meer maar dan verklaar ik sony als rijp voor het gesticht...
Hahahaa, lol, we zullen zien of marketingleider naar het gesticht gaat... Geruchten mensen, geruchten...
PS3 700 Euro, en F'noord wint de CL... Never gonna happen Ik denk dat ie iets duurder word dan de X360, maar ze zullen zelf ook wel snappen dat je echt óf ziek in je hoofd, óf stinkend rijk moet zijn om een PS3 te kopen, als ie zoveel kost..
Slechte bron. Maar vergeten we 1 ding niet ps2 was ook 1100 gulden en vloog ook nog steeds over de toonbank terwijl er van tevoren werd gezegd dat het veel te duur zou zijn ik zie een prijs rond de 600 euro best gebeuren. Sony is op elk front een van de duurste merken of het duurste. Voor laptops en tv's vragen ze ook abnormale prijzen maarja mensen kopen het toch. Doe mij maar mijn xbox 360 microsoft gaat toch domineren
wij hebben dat kreng ook voor 1100 gulden gekocht.. maar dat is wel ff wat anders.. 1100 gulden, is rond de 500 Euro.. 100 euro meer dan de X360.. dat is nog wel redelijk.. dat zou ik er nog wel voor betalen.. 700 echter niet..
Vergeet niet dat bij de huidige Xbox de meeste spellen (80%) al in 480p waren ook redelijk wat al in 720p en sommige zelfs in 1080i. En daar hebben we op onze TV ook nooit wat van gemerkt simpel weg omdat er hier toen nog geen TV's waren die dat weer konden geven..Nu zijn er redelijk wat TV's die tot 720p gaan maar tot 1080i...