Ik heb van en vriend gehoord die bij MS werkt dat de spellen mischien 50 gulden goedkoper worden , en hij denkt dat dat ook gaat gebeuren . Verder heeft hij nog meer informatie maar die mag ik hier nog niet vertellen ((((((((((((((((Hou deze topic in de gaten!)))))))))))
Als dat waar is breekt mijn klomp. Die concurrentie is echt super top. Kan straks voor weinig een cube naast me xbox&dc zetten en dan ook nog eens xbox games voor €45??? Geweldig lijkt me dat.
Pure onzin lijkt me De Xbox prijs gaat omlaag, dat moeten ze juist terugverdienen met de games! Maarja, kan ook weer een langetermijnsproject zijn natuurlijk
Ik heb van de zwager van een vriend van me, en daar weer de zuster van een tante van hem, gehoord dat guldens niet meer bestaan en maar 1% van de geruchten waar is!!
haalt ie niet de inkoopprijs en de verkoopprijs door elkaar. de inkoop prijs is nl 48,50 tot 49,50 zou wel vet cool zijn als het waar is
Het KAN best waar zijn dat ze dat gaan doen, want het is deels bekent dat het op dit moment microsoft helemaal niet gaat om winst te krijgen op deze markt maar veel aanhangers en dan vooral op hun .net technologie te promoten. Dus ze proberen een markt te openen naar online gaming met consoles en als ze die eenmaal hebben (wat erg makkelijk wordt want jappaners staan erom bekent dat ze niet veel online gamen maar deels vaak alleen, veel jappen hebben daarom ook alleen maar een console en geen pc) is het hek van de dam voor microsoft want dan gaan de centen rollen omdat online gaming heeeeel groot is in amerika en europa. Ze hebben daarom ook een fout gemaakt en dat was proberen de jappen aan een soort pc te krijgen want dat gaat gewoon niet lukken. Waarom denk je dat nintendo zo groot succes heeft met de zin for gaming only (ofzoiets) dat is namelijk het enige wat jappe boeit. Het liefst staan ze de meest maffe games te spelen zoals dansen op een matje ofzo
50 gulden! ow ja gulden.. Ja dat kan best wel. zou wel beter zijn! maar ik praat alleen nog maar in euro's zo leer je het naturrlijik nooit door in guldens te blijven praten . Dus de prijs daalt met tsjik tsjik reken reken... zo'n 22 euro! Dan zullen de spellen wel 49.99 euro worden.