Geruchten Halo Deluxe

Discussie in 'Algemeen' gestart door ancientsunlight, 12 nov 2003.

1. ancientsunlight

ancientsunlight XBOX to the MAX

Leuk Bevonden:
    0
  2. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    in dat geval moeten we de rumourcontrol van bungie dus met een schep zout nemen en wordt halo2 dus ook zaterdag gereleased:+

hey heck, toch wel geloofwaardig idd.... bungie heet het altijd onkent, maar tis waarschijnlijker dan halo 2. En als er een demo bijzit...ik heb trouwens geen live :mad: maar ach, die 2 month trial moet ik toch ergens voor gebruiken.

Laatst bewerkt: 12 nov 2003
  3. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    dus gewoon Halo Online? lijkt me sterk dat die makers zich bezighouden met de onlinemogelijkheden terwijl ze bezig horen te zijn met Halo 2 :) Maar wat doen ze dan voor de vele mensen die Halo allang hebben - die kunnen dan gewoon niet Online spelen en moeten deze deluxeversie weer kopen :confused: beetje vaag, en het lijkt me sterk

4. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Misschien komt dat wel 15 november.... Zou zeker wreed zijn

5. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Lijkt me sterk, Bungie is bezig aan Halo 2 en zullen dan echt niet nog even aan een twee jaar oude game gaan sleutelen. Zeker niet als je weet hoe ongeduldig gamers zijn. En dan nog het feit dat in Halo 2 toch al multiplayer zal zitten, als je het zo nodig online kan spelen kan dat even makkelijk met de PC-versie of als dat geen mogelijkheid is met bijv. Xbox Connect. :)

Het zou leuk zijn, maar zoals ik zei lijkt me niet erg waarschijnlijk.

6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Als blijkt dat de 15e Halo Delux uitkomt , dan zal inderdaad de wereld op zijn kop staan.
    Misschien komt er wel een speciale download content voor de game uit.

7. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Of 't komt durf ik niks van te zeggen maar ik weet zeker dat deze versie van Halo als zoete broodjes voor de feestdagen over de toonbank zal vliegen. Dit is wel waar nog steeds veel mensen op aan 't wachten zijn, Halo + Communicator.
    Ik zou er dan ook niet raar van opkijken als Microsoft op deze manier nog extra de kas wil spekken. :cool:

8. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Als Halo Deluxe uitkomt, is dit dan een add-on of gewoon een nieuwe versie?

( Zexy hoopt op een add-on :p )

9. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Is natuurlijk nie waar, die geruchten deden veel eerder ook al de ronde.

Hoewel er enkele rare aanwijzingen zijn lijkt het mij persoonlijk sterk. We zullen zien.

10. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Als ze de PC verzie nou gewoon terugzetten naar de xbox en dan met Onlinme multiplay, dat moet toch kunnen? En dat zou je hypothetisch gesproken ook door een of andere domme werkstudent kunnen laten doen want hij hoeft niks aan het spel zelf te veranderen. Of denk ik nu te makkelijk?

Het zou mooi zijn, en de wens is bij mij de vader van de gedachte..

Over 15-11 gewoon afwachten het wordt vanzelf zaterdag.

11. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Zal wel geinig zijn, "als"het waar is zou ik hem denk ik toch wel toevoegen aan m'n assortiment :p

12. ancientsunlight

Leuk Bevonden:
    0
    Op zich zou het een goeie zet zijn. Doe er een speelbare demo van Halo2 bij...En voila je hebt de blockbuster voor de kerst 2003. Dit alles voor een classicprijsje en het laatje vult zich vanzelf.

13. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Ben je vergeten hoe lang het heeft geduurd voordat Halo op de PC was verschenen, Gearbox beweerd dat ze die tijd echt hebben nodig gehad om hem op de PC te laten lopen.

Naar mijn mening loopt hij op de PC nog steeds beroerd na al die tijd.

/De verkopen van een mogelijke deluxe edition zouden waarschijnlijk niet eens zo enorm zijn, want het zullen vooral de Xbox Live-ers zijn die hem zouden aanschaffen.

Laatst bewerkt: 12 nov 2003
  14. ancientsunlight

Leuk Bevonden:
    0
  15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  16. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me wel leuk zo'n "Online Edition" maar of het waar is is een tweede want het lijkt mij heel sterk dat Bungie nog tijd over heeft om aan een andere Halo editie te sleutelen, ik zou zeggen aan Halo2 hebben ze al hun handjes vol!

Kelovitz O-)

17. gerjan

gerjan Guest

"This speculation gains credibility from the appearance of a Prima Official Strategy Guide for Halo Deluxe Edition on the publishing company's website, with a launch date of December 2003 - an embarrassing mistake by Prima if they turn out to have blown Microsoft's surprise, but surely a pointer that MS has something Halo-related in the works."

tjaaa

18. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Of, het kan gewoon een strategy guide zijn voor Halo PC, ze kunnen moeilijk beide strategy guides hetzelfde noemen, denk ik.

Daar tegenover staat weer de tijd die Gearbox heeft genomen om Halo over te zetten, misschien hebben ze in die tijd ook gesleuteld aan de originele Halo voor Xbox. :)

19. gerjan

gerjan Guest

tja, maar op 15 november is de 2e "verjaardag" van de xbox, dus er moet toch wát zijn!?

20. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    in het foldertje van xbox stond op de een-na laatste pagina een afbeeldeing van de mc met de melding binnenkort

Deel Deze Pagina