Geschiedenis USC (Untouchebale Stealth Clan)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Dj Mysterio, 22 mei 2007.

1. Dj Mysterio

Dj Mysterio Gezocht Clan.

Leuk Bevonden:
    0
    Yo gasten,

Hier ffe een kleine geschiedenis van mij (USC Mysterio) en USC ( Untouchebale Stealth Clan).

Ik Begon in November 06 XBL te spelen en tegelijkertijd GoW aangeschaft...
    Al snel leerde ik Mr shano aKa eOs I Cell kennen en zijn clan (zijn neefjes dus!)
    Toen ik voor de 1ste x online speelde hadden ze net de clan USC Gemaakt.
    En al snel vroegen ze me te joinen (December 06) vanaf toen werd ik steeds beter en beter!

Maar later kwamen er Ups en Downs :
    Een aantal leden van USC zagen het niet meer zitten en gingen weg uit de clan en begonnen zelf een vrienden groepje genaamd : Freelancers
    Ja en ik moet toegeven hun waren echt de betere spelers uit USC
    Toen waren we nog maar met een paar members over (USC Headshot(leader) & USC Baby Jano (leader) en ik USC Mysterio ja en sommige mensen die dit lezen zullen me vast wel kennen of tegengekomen zijn...
    Ja er was een moment dat ik er echt ffe helemaal uit was ivm persoonlijke omstandigheden maar sinds kort ben ik weer helemaal Back Beter dan ooit zoals sommige het zouden zeggen.

Wij besloten gewoon verder te gaan met de clan of er niks aan de hand was later joinden er 2 members USC NOesh en USC Shotgun Aka Captiva
    En de clan begon weer terug te komen we wonnen weer een paar matches maar daar bleef het ook bij!
    We kregen steeds meer members erbij (waar ik toch nooit voor gekozen zou hebben) maarja wie ben ik een member die nix te zeggen heeft...

Vanaf dat moment ging het eigenlijk alleen maar slechter en slechter
    Op een gegeven moment is Headshot aka Unleashed Gevraagt door zijn neven bij eOs te joinen (wat hij uiteindelijk ook heeft gedaan),vanaf toen is heel de clan uit elkaar gevallen en iedereen is zijn eigen pad gaan zoeken.
    Later vroegen ze ook NOesh (die inmiddels ook is gejoint)
    Aangezien ik toch ook bij USC begon(de nieuwe members van eOs) werd ik niet gevraagt de reden??
    Mischien was ik niet goed genoeg meer??
    Of wie weet waren ze nog steeds boos van die x dat ik ze allemaal ownde met me pistol .....
    Uiteindelijk zijn Captiva en Madness naar FoD gegaan!

En ik? ja de vraag is waar kom ik terecht?????

Na 6 maanden in USC gezeten te hebben.

Ik wil deze jongens toch nog bedanken van USC ook de members van eOs waar ik vroeger altijd mee speelde dat ze van mij een noob een echte Pro GoW-er hebben gemaakt

Dit is mijn verhaal hoe ik het heb ervaren.

Dus bij deze ben ik op zoek naar een nieuwe Clan (serieuze,gezellige clan) om te kunnen joinen en natuurlijk mee te kunnen gamen (oefenen).

Geintereseerd?
    Je kan me natuurlijk een Pbtje sturen Of me toevoegen op XBL

Gamertag : UnFo4G1VeN

2. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is voor het eerst dat ik een open solicitatie op dit forum zie. Succes kerel.
    Ik heb geen plek meer voor je in pG, maar hoop dat een andere clan er wel wat in ziet.

3. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Moet ook kunnen denk ik. Op ConsoleGaming hebben ze dit ook. Hopen dat ze het hier ook toelaten.

4. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    K zal wat Rondvragen misschien beland je wel bij Ic3 ( ik heb dat niet in de hand ) Maar K zal eens voor je Rondvragen!

Ic3 CoLd,

5. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, zeg ook niet dat er iets fout mee is. Vind het wel slim.

6. xAoDx RAMP4GE

xAoDx RAMP4GE NF1 I Clan Manager

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal ook eens kijken of we nog goede spelers nodig hebben. We hebben nog spelers nodig voor Team Bravo

7. I Nero

I Nero Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yo rick gozer ik hoop echt dat je nu een goeie clan vindt. ik gun het je echt het spijt me van USC maar het moest wel. maar iedergeval veel succes:D

8. SmartieZ

SmartieZ Guest

Best gierig om degene die je heeft verzorgt niet mee te nemen naar je nieuwe team. Maargoed dat heb je misschien als leider ook in de hand ik weet het niet.

ne way, qG zit vol tenzij je jezelf echt weet te bewijzen, en zelfs dan zou ik nog geen raad met je weten. Hopenlijk nemen ze het hier op Xbw goed op en vind je je plek. GL.

9. ASjok

ASjok FoD-Leader

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil je erg veel geluk wensen met je zoektocht naar een nieuwe clan. 2 van je teammaatjes zijn naar mijn clan gegaan en daar doen ze het erg goed. Ik zit nu met 10 man, wat ik al een aardig uit de kluiten gewassen aantal vind, anders had ik er echt wel iets in gezien. Maargoed, ik denk dat jou skills net even boven ons niveau liggen, of niet?

Groetjes!

FoD ASjok

10. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    We are open...

11. Inf1nity

Inf1nity Guest

Probeer RiP, als ze tegenwoordig ook al mensen genaamd Vroom & Dreesman aannemen :9

12. SmartieZ

SmartieZ Guest

LMFAO. had dan Dolce en Gabbana of Emporio Armani gepakt. Maar Vroom en Dreesman.. :):

13. reborn

reborn This spot is 4 sale

Leuk Bevonden:
    0
    C&A?... of aqua di gio of something

14. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Probeer ROYAL:)

15. Inf1nity

Inf1nity Guest