Gesloten Thread: Beste Live game

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door DutchBastard, 1 dec 2003.

1. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Gesloten Threat: Beste Live game

Beste XBW mensen,

Ik zag dat Fardo deze threat heeft gesloten omdat een ieder zijn voorkeur heeft, maar ik denk dat er best een interesante discussie zou kunnen ontstaan. Ik heb het dan niet over de gameplay van een spel maar over de manier waarop LIVE is geintregeerd in het spel. Zoals bij PGR2, daar is het met die scorebaords heel goed geregeld. MM3 heeft ook een goeie LIVE interface. Dit is bij Ghost Recon weer niet geval, en zo kan ik nog wel ff doorgaan....

Kortom; kan iemand de threat weer open gooien?

2. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk zelf niet dat er een goede discussie zal ontstaan; mensen gaan gewoon games opsommen. Ik begrijp het wel dat Fardo 'm heeft dichtgegooid, en vind dat ook terecht.

3. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het best begrijpelijk dat iemand die net xbox live heeft er om vraagt wat leuke games zijn om live te spelen.

Nou mijn voorkeur gaat uit naar mm3 en pgr2 , midtown madness 3 is super leuk om met een groepje te spelen en gewoon grappig om alle bugs in het spel te zoeken. Ook is het leuk om gewoon met zn allen te gaan cruisen en dan heb je gewoon een veredelde chatroom. Pgr2 is super omdat hij al je tijden online bijhoud en na iedere race je ghost+replay upload. Ook is het tegen elkaar spelen super waarmee je ook weer kudos verdient om nieuwe auto's te kunnen kopen. Rainbow six 3 schijnt ook super te zijn maar die heb ik helaas nog niet :mad:

4. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Het zal hoogstwaarschijnlijk weer een opsomtopic worden, helaas maar waar!

@Keave: Niet doen, dit is het suggesties, problemen, opmerkingen topic.
    Als je dan toch zonodig je mening over live-spellen wilt ventileren, stuur dan een PM of plaats een link!

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    deze thread was om een paar rede gesloten

1) Gepost in Live en Networking (niet in Live Gaming)
    2) Opsom Thread ... de thread starter vraagd wat is de beste Live Game
    3 ) In Live Gaming staan genoeg threads om zelf een mening te kunnen vormen en er zijn daar ook discussies gaande over de verschillende live games..

In Live Gaming kan wel zo'n soort thread opgestart worden ... maar moet deze wel meer inhoud hebben... en open staan voor een discussie...

Beste Live Game ... vind ik geen goede titel

6. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    1) had ik niet gezien, maar verplaatsen kan dan ook
    2) Zie mijn eerdere uitleg, ik ben wel met je eens dat de threatstarter dit niet duidelijk had gemaakt
    3 ) Als je een game echt niet kent is dat wel mooilijk, zoals je zelf al zegt de voorkeur voor een spel is erg subjectief en je vind bijna niet terug (in die 888 pagina's) waar iemand het heeft over de manier waarop LIVE geimplementeerd is in een game (Damn hoe krijg je dat haakje ahter die 3 zonder smilie...:+)

Dat kan ik alleen maar met je eens zijn, maar een aanpassing van zijn eerste post had dan ook gekund. En die titel had je ook aan kunnen passen.

Maargoed jij bent MOD en ikke niet, dat zal wel een reden hebben... Bedankt dat je in ieder geval ff reageert!

Laatst bewerkt: 1 dec 2003
  7. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik ga met Fardo en de rest mee.

Ieder heeft zo zijn of haar eigen voorkeur en wanneer iemand een game helemaal geweldig vind, vind deze persoon ook écht alles geweldig, terwijl een ander iemand de game helemaal niks kan vinden omdat het zijn/haar smaak simpelweg niet is. En dat is dan hetzelfde met hoe de live optie is. Iemand die de game super vind, vind er gewoon alles aan leuk dus een goed topic zou die gewoon niet worden, helaas.

Je kan idd beter gewoon kijken in topics die jou dan echt interesseren en kijken hoe er over de Live functie gebabbeld wordt en er zelf uit opmaken of dit goed/slecht/matig is.

It's all about taste :cool:

8. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij geldt dat positief praten over games die je goed vind en negatief praat over de slechte in de speciale game threats net zo....

Als je echt niks van (xbox) games weet, weet je ook niet bij welke threats je moet kijken...

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Klopt, maar dan is er ook nog de Frontpage en de reviews ... en er zijn niet zo veel live games in het games forum ;)

en om de vraag van Machtige_G te quoten

beste titel is een gevoel en je krijgt er zelden een goede discussie. Voor de 1 is namelijk Tetris de Bomb ... voor een ander MotoGP ... of te wel ik vind een Peer lekker en jij een Appel.... of toch maar liever een stuk Chocola? Je kan Live Games dus niet met elkaar vergelijken ... Als je zo'n thread wilt opzetten moet je dus zelf ook voorbeelden geven, maar hoe breder een onderwerp ... hoe onoverzichtelijker de draad... dan kan je dus beter in de Live gaming draadjes kijken en de reviews lezen...

NB ik reageer altijd .... O-)

10. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Terecht dat dit soort discussies wordt afgekapt. Zinloos... het blijft relatief, persoonlijk en een momentopname.

Je kan natuurlijk wel een mening geven. Game "x" is goed omdat .... Discusie moet mogelijk zijn, maar dan op basis van argumenten.

11. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Ik weet niet of je de posts van de topicstarter en nog een paar anderen goed gelezen heb, maar daar staan genoeg argumenten in hoor:) Het is dat de mods weer met tegenargumenten komen waardoor het topic niet opengaat..;)

12. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Inderdaad. Toen ik de titel en de eerste post zag keek ik gelijk of ie nog gesloten moest worden; anders had ik het gedaan. Om precies de zelfde redenen.

13. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
  14. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    thread is met een D!!!

15. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Als we alle spelfouten gaan opnoemen die er gemaakt worden op dit forum ben je lang bezig..btje nutteloos om het te vermelden dus..:eek:

Maar goed..we gaan offtopic :)

16. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Goed hoor! Applaus voor da -Z-...

En over die andere reactie ga ik geeneens woorden vuil maken. Zoals Q-dancer al zei; we aan off-topic...

Het is duidelijk dat jullie (de mods) er anders over denken en gelukkig kan dat... ieder zijn mening (net als welk spel het beste is :+)

@Fardo: ik heb weleens anders meegemaakt met mods (niet alleen hier) en ik kan me ook wel een beetje voorstellen dat jer geen zin hebt om iedere keer te verdedigen waarom je dit of dat heb gedaan (of niet)... en bedanken is een oud gebruik dat het in deze tijd van vervaagde normen en waarden moeilijk genoeg heeft:+

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    'Probleem' is waar trek je de grens? Veel discussie onderwerpen kunnen best leuk zijn, mits ze goed worden uitgevoerd. Die uitvoering ligt al bij de topicstarter. Vaak zie je dat de topicstarter laks doet over de aanleiding van het starten van het topic. Hij/zij wil bv een racegame en vraagt simpelweg welke beter is, PGR of NFS. Zoals hier bijvoorbeeld. Het doet cheap aan, en andere bezoekers zijn geenzins aangemoedigd een beargumenteerde discussie te voeren. Begin je als topicstarter al met het vergelijken van een aantal argumenten, en doe je dat op een dusdanige manier dat dat inderdaad 'goed aan voelt' en mensen aanmoedigt daar leukop te reageren dan zijn wij daar erg blij mee en komt het sluiten van het topic niet eens bij ons op. Ook het topic dat deze topicstarter in dít topic aandraagt doet 'goedkoop' aan, de strekking van de paar zinnetjes moedigt niet aan en heeft een gemakzuchtige 'air' over zich. Er is geen enkele moeite gedaan een leuke discussie te starten. Dat zie je bijna elke dag voorbij komen, en aangezien we wéten dat het niks wordt kan je die topics simpelweg beter sluiten...

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Mede daarom had ik de thread waar da -z- naar verwees gestart ... Ik sta hier bekend als slotjes koning terwijl dat niet echt mijn bedoeling is. Soms (lees meestal) ben ik bot als ik een thread op slot doe en dan is het vaak handig om daarna nog een keer helder uit te leggen.

Maar zoals Wouter al zei, als een thread slecht begint kan word het zelden iets goeds.... Als er bij een thread opening veel aandacht is besteed ... dan ben ik de laatste die een thread sluit ;) ....

Maar ik denk dat we nu bijna alles wel gezegd hebben

19. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Re: Gesloten Threat: Beste Live game

Dat vind ik overigens wel een strak plan. Niet in het Live & networking forum, maar wel in het Live Gaming forum.

Klikkerdeklik

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Re: Re: Gesloten Threat: Beste Live game

Juist, een dergelijke openingspost moedigt in ieder geval al meer aan om een beargumenteerd stukje te schrijven.

Deel Deze Pagina