Gesloten Thread(s)

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door XiroKe, 22 jul 2003.

1. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Waarom word een thread zoals deze;

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=30171

in hemels naam gesloten. Iemand anders zou toch nog iets kunnen toevoegen. Als iemand een soortgelijke vraag heeft zal hij weer een nieuwe thread moeten starten.

Elke keer worden we erop gewezen dat we moeten zoeken naar oudere threads, maar als die gesloten zijn hebben we er ook niet meer zoveel aan. :{

2. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
  3. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beter lezen he, hij heeft het over slotjes in het algemeen.

4. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ehm het topic wordt toch niet verwijderd en ik vraag me af wat hier nou over gevraagd moet worden ofzo? Als je hetzelfde nodige hebt lees je toch de thread> thread closed betekent toch niet dat je hem niet kan lezen?

5. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu is er eigenlijk nog steeds geen antwoord op de vraag 'waarom hij zo nodig dicht moet'.

6. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Eh omdat de vraag beantwoord is...Wel grappig dat het natuurlijk weer bij mijnes moet zijn, maar zulke topics worden meestal meteen gesloten als de threadstarter de vraag beantwoord heeft gekregen :)

7. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kan je dan even uitleggen wat het hele nut van dat slotje was? Als de thread open blijft staan heeft er toch niemand last van? Als er niemand meer iets te posten heeft sterft de thread een langzame dood en als er wel mensen wat aan toe te voegen hebben dan hebben zij en anderen er waarschijnlijk alleen maar baat bij. Ik zie vaker dat dit soort threads gesloten worden. Dit soort slotjes kappen het forum een beetje af.

edit: laat maar :) vraag beantwoord

Maar toch, mogen andere mensen er dan niks meer aan toevoegen? Het kost toch minder moeite om er GEEN slotje op te zetten of zie ik dat nou verkeerd? :)

Laatst bewerkt: 22 jul 2003
  8. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Precies, als er verder geen vragen zijn dan verdwijnt de thread uiteindelijk toch wel.

Als er wel nog een soortgelijke vraag is hoeft er geen nieuwe thread gestart te worden. Lijkt mij makkelijker om threads zoals deze gewoon open te houden, en zoals SjonKanon zegt is het nog minder moeite ook.

9. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    ik zie het nut van een slotje ook niet in. een thread wordt gesloten wat heb je er dan aan. je kan er niet meer in posten en het vult gewoon het hele forum dan wordt het gewoon onoverzichtelijk dan kan je tohc inplaats van slotje de thread gewoon verwijderen ofzo. dan ben je er wel vanaf.

10. nielzo

nielzo Guest

Laten we met zn allen onder leiding van deze geweldig persoon Xiroke in opstand komen tegen dit helse xbox-volk om zo de macht weer terug te krijgen over het forum en daarna... ehm.. ja.

Nee maar ik vind dat hij gelijk heeft,
    vaak wil ik graag op een theat reageren (dus wel serieus en niet als dit hierboven) totdat ik merk dat een of andere vage gast hem alweer gesloten heeft zonder reden...?

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nutteloos slotje :{ We zijn geen vraagbaak maar een discussie-plaats.

12. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Het was een opmerking en min of meer een suggestie.

13. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd ,ik zie het nut van slotjes ook niet in :confused: wat is hun nut eigenlijk?

14. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Zodat mensen niet meer kunnen posten in een thread.

15. marcel d1

marcel d1 DinoTaurus

Leuk Bevonden:
    0
    de vrijheid van meningsuiting stopt hier!!!!!!!!!!!!!!!!!

16. marcel d1

marcel d1 DinoTaurus

Leuk Bevonden:
    0
    Discussie GESLOTEN !

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    :confused: Out of the blue komt er een reactie zonder argumentatie, verklaard u nader :) ... er lopen genoeg threads in ASEL en de Green Mile om een eigen mening te geven

Heb jij iets aan deze discussie bijgedragen? (ik ook niet) Maar geef voorbeelden

18. marcel d1

marcel d1 DinoTaurus

Leuk Bevonden:
    0
    waarom kan een vraagbaak niet tot een discussie lijden????????????

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dit soort vragen (zoals in het begin van de thread) zijn opsom topics, waarvan er 11 in een dozijn zitten ...Welk spel is beter? enz. Welk live spel is het beste?

Er zijn nu al een aantal live spellen ... en de meeste kan je niet met elkaar vergelijken ... doe dat dan ook niet. De meeste mensen geven hun mening zonder dat ze beide spellen gespeeld hebben ... het is een opsom topic.. Als je topics van over de spellen afzonderlijk leest... kom je veel meer te weten of het spel wat voor jou is of niet... je kunt daar ook vragen stellen..

Vragen als welk spel is het beste... is meer een luie vraag .. dan een discussie vraag ... in debating termen "You cann't win, You caan't lose. No argument, no discussion"

20. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :{ zo ver was ik ook al ,maar waarom zouden mensen niet meer mogen posten in die thread?

Deel Deze Pagina