[XOne] Gesproken berichten

Discussie in 'Games' gestart door Undergrounder, 3 mei 2004.

1. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Weet iemand hoe je bij een friend request van die gesproken berichten kan doen? Want het staat dat dat beschikbaar is. Maar als ik een request stuur staat er niet wil je een bericht in spreken ofzo. :confused:

2. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Voice Messaging op Xbox Live
    Tijd om verbaal te worden…

Met Voice Messaging op Xbox Live wordt online spelen nog leuker. Van een scheldkanonnade op een gesneuvelde aanvaller tot het bespreken van de strategie van jouw team voor jullie volgende belangrijke zet - spraak speelt hierin nu een nog grotere rol.

Voor veel gamers is het een tweede natuur om tijdens het gamen te praten, eigenlijk een soort van verlengstuk van je controller. Wij breiden deze vorm van spraak nu uit met Voice Messaging.

Met Voice Messaging krijgen Xbox Live gamers de mogelijkheid om korte gesproken berichten aan uitnodigingen voor andere gamers toe te voegen. Dus als je op het slagveld een perfecte partner vindt, kun je hem snel een gesproken berichtje sturen om hem uit te nodigen voor jouw Friends List. En wie weet waar dat allemaal toe kan leiden…

Als jij ook van deze service update wilt profiteren, hoef je je alleen maar zoals gewoonlijk bij Xbox Live aan te melden, en dan wordt je Dashboard automatisch bijgewerkt. Bedenk maar wat mooie oneliners, want je kunt nu het eerste én het laatste woord hebben.

Hoe kan ik een gesproken bericht versturen?

Ga vanuit het Xbox Live Dashboard naar je Friends List.
    Selecteer Add Friend.
    Typ de Gamertag die je aan je Friends List wilt toevoegen.
    Selecteer Done.
    Je ziet dan het volgende bericht: “Do you want to send a voice message with this friend request?” Kies Yes.
    Klik op de knop Record (werkt net zoals een video) en spreek je bericht in de microfoon van je Xbox Communicator in. Je kunt een bericht van maximaal 15 seconden inspreken.
    Als je klaar bent, klik je op de vierkante stop-knop en kies je Send.
    Hoe kan ik een gesproken bericht afluisteren?

Ga vanuit het Xbox Live Dashboard naar je Friends List.
    Selecteer Friend request.
    Selecteer de optie “Listen to Voice Message”.
    Klik op de pijl Play om je bericht af te luisteren.

3. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Ja dat had ik gedaan. Maar er kwam geen bericht of ik een voice message wilde inspreken.

4. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Je kan alleen een bericht meesturen als je iemand vanuit het Dashboard uitnodigd om te komen chatten. Diegene moet de boodschap dan weer in het dashboard afluisteren. Een compleet nutteloze toevoeging dus. Ik hoop dat ze de bugs snel eruit krijgen, dan kan dit alles ook met spellen (mits ondersteund door de makers).

5. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Heb je eerts de opname knop ingedrukt ..... die vierkante met dat rondje (ik heb het aleen maar gezien en nooit uitgeprobeerd, maar dit leek me erg logisch !) Anders probeer ik het wel ff voor je uit en dan edit ik hier mijn 'conclusie'

6. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Egt niet !
    Ik kreeg een friendrequest met een voicemessage ! En sterker nog ik heb nog nooit gechat (ja voordat die hele funcie ontdekt had)

7. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb nergens op gedrukt, alleen een friendrequest en toen stond er niks om iets op te nemen. Ik zal vanmiddag nog eens een keer proberen.

8. wooly@xboxworld

wooly@xboxworld Xbox Freak

Leuk Bevonden:
    0
    leest dit iedereen vooral undergrounderdit kan alleen bij xbox dashboard niet vanuit een spel zoals jij denk ik heb gedaan, misschien kan dit in de toekomst bij spellen die dit ondersteunen, jij hebt denk ik met pandora in het spel een request gestuurd, dan kun je geen voice meesturen

greetz me

9. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Dan kan je er dus vanuit gaan dat als MS de bugs eruit heeft gehaalt in ieder geval SC:pT de functie gaat ondersteunen. Voor zover ik weet is dat de eerste game. Het probleem is namelijk dat MS de messages niet werkend krijgt.

En trouwens, ik probeer alleen maar te helpen. Als je niet normaal kan communiceren DOE HET DAN NIET! :mad:

10. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Vind dit ook de meest nutteloze toevoeging tot nu toe.

11. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan idd een friendrequest met voice message sturen, dit moet je dan wel doen vanuit het Xbox Dashboard (en dus niet in een game) aangezien nog geen enkele game de voice messages ondersteunen. Volgens mij moet het dan gewoon werken, mij lukte het in elk geval wel.

12. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    wooow chill out man ! ;) ik wil jou ook helpen, maar whatever, ik vergat trouwens te zeggen dat ik die message ook idd aleen maar in het dashboard kon luisteren.
    das wel jammer.

Deel Deze Pagina