Getting in Shape -> Dead or Alive

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zephyrus, 19 jul 2004.

1. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    Eej allemaal, zoals iedereen weet *of behoort te weten* komt Dead or Alive Ultimate volume 1 in Oktober richting Europa en nu moet ik dus maar eens gaan oefenen en in vorm komen. Maar er is helaas in mijn buurt *Berlicum -> Dicht Bij Den Bosch* Helaas bijna niemand met een Xbox, laat staan met Dead or Alive 3. Dus nu vraagik jullie:
    'Hoe kannik mezelf het beste trainen?'
    en is er toevallig iemand in de buurt van Berlicum met DoA3 die een leuke uitdaging zoekt in DoA3? Want alleen maar tegen computer gaat vervelen...

2. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Net zo lang survival spelen tot er in de high score lijst geen lagere score staat dan 100 :cool:

3. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is zeker een goede training je kan ook al je vrienden uitnodigen en tegen hun spelen

4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    vraag je moeder ofzo om tegen te vechten haha
    of train je broertje/zusje (als je die hebt:}) zo dat ze net zo goed zijn als jou en dan maar vechten :D:D
    ik denk nie eg dat er een andere oplossing voor is. Vrieden die het spel goed kunne ofzo? :confused:

_O_ Of kom naar de LANparty in Stein (limburg) zie thread (LIVE AND NETWORKING) voor meer info, en neem DOA3 mee _O_

5. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    jah mijn zusje speelik wel vaker tegen maar dat is niet langer een uitdaging bovendien is zij heel erg snel kwaad en spelen en winnen van haar is dus nooit leuk omdat ze me dan gaat uitschelden en zeggen dat ik valsspeel enzo ;)
    Jah survival mode doeik wel vaker, maar ben nog nooit hoger dan 22 kills gekomen in single . ik ga zeker oefenen daarin..
    Misschien wel een leuk ID een LAN, misschien kommik wel :)

6. smarty_peanuts

smarty_peanuts Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    of je kunt ook de story mode met alle karaters spelen

7. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    al gedaan, en ik heb ook exercise mode met alle characters gedaan, jah je zou me DOA3Freak kunnen noemen, maar ik noem me liever DOA3 Master ;)

8. bilsplijter

bilsplijter Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Zoals al word gezegt: Survival mode spelen
    Ik weet niet op welke speel mode jij speelt, maar misschien op "Very Hard" spelen ?
    (Hopelijk speel je al op Very Hard, want ik vin Very Hard al easy :D )

9. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet niet of je een broertje hebt, maar de beste training is om je als Ninja te verkleden en dan alle moves op een levend persoon uit te proberen. Zo krijg je een goeie feeling bij de moves en dat zal je weer helpen als je op je Xbox speelt.

10. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    haha, zallik eens proberen :)
    @bilsplijter, ik speel momenteel op normal... :$

11. bilsplijter

Leuk Bevonden:
    0
    Ooit al eens op Very Hard gespeelt ?
    Anders own ik jou big time :9

(Als je eenmaal Very Hard bent gewend is er niks meer aan, dan moet je eigenlijk tegen andere mensen spelen.)

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dit verhaal wil ik ff bevestigen. Sinds ik mijn Kasumi-skills eerst uitprobeer op mijn broertje, ben ik er echt super in. Het fijne is dat levende tegenstanders echte vormen van pijn, bloed en angstschreeuwen tonen. Plus, je ouders kunnen altijd zorgen voor extra broertjes, zo kan je ook nog real-life survival oefenen. :cool:

Ik heb hem op very hard staan en doe dan Team Battle met 1-3 personen in een random stage en dat dan steeds overnieuw. Dan ga ik door totdat ik in totaal een stuk of 40 rondes gespeeld heb. Want survival werd ik beu, de hele tijd in hetzelfde saaie level..

Laatst bewerkt: 19 jul 2004
  13. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    _O_ you are a doa3 master _O_ ik heb alleen exirsese van kasumni gehaaldt zonder veel moeite 8)

14. bilsplijter

Leuk Bevonden:
    0
    Exisese halen is zo f*cking simpel.

Ej maar Team battle kan je toch niet 1 vs 3 doen, ken toch alleen maar 3vs3 dan ?
    (Of zie ik een optie over het hoofd ?)

Ik speel ook vaak Team Battle op Very Hard (onderhand het enigste wat ik doe) maar da begint ook saai te worden zonder een andere menselijke speler.

ff btw hiero, heeft iemand al Genra op Very Hard verslagen ??

15. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja ik heb hem op very hard verslagen, meerdere keren. Maar ik bedoelde niet 1 tegen 3, ik bedoelde dat ik zelf met 1,2 of 3 spelers vocht. Meestal met kasumi en hitomi, maar soms nog een 3e erbij.

16. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    hmm dan stellik hem wel in op very hard, dan wordik tenminste echt goed, en jah ik heb ook Genra verslagen op very hard met Kasumi geloof ik want dan kreeg je een extra costume... Maarrrr die extra costume haddik al omdat ik Kasumi op normal had uitgespeeld zonder 1 keer te verliezen... Dus hak alles voor nix op very hard verslagen :) Hoe dan ook ik zal eens op very hard zetten en dan hard oefenen!

Trouwens als jij zown goeie speler hebt, hebjij misschien wat tips voor mij als Ayane? want ik ben echt niet goed in haar terwijl ik wel goed ben met Hitomi/Hayate/Ein

17. bilsplijter

Leuk Bevonden:
    0
    Neem aan dat je het tegen mij heb. :cool:

Ik zelf heb een Team van 5 en daar ben ik (telkens voor de Comp.) onverslaanbaar mee.
    Maar daar zit Ayane niet tussen.
    Tips voor jou als Ayane, ik zal zeggen veel exsersice ofzo, want ik ben eigenlijk helemaal niet goed met Ayane.

Ik heb Genra 1x verslagen op Very Hard met Jann Lee.
    (Komt eigenlijk zo: "Vriend van mij speelde ff het spel, hijs er niet echt super in. Maar hij had de settings nog op Very Hard laten staan.
    Ik keek het ff aan, en hijs zo bij Genra, dus ik d8 hij heeft het wel op easy of normal staan. Maar hij kwam niet voorbij Genra.
    Ik zeg laat mij een spelen.. *BAM* *BAM* Genra K.O. met Jann Lee.
    Ik vraag op welke setting heb jij hem staan, hij zegt dat ie niks heeft verandert, dus wij ff kijken staat ie nog op very hard.)
    En op 1 of andere manier wil het me maar niet meer lukken :mad:

18. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471

Je bedoelt toch niet mij hè, want zo'n goede speler ben ik nou ook weer niet.:eek: Maar mijn broertje speelt altijd met Ayane en zij is ook de enige met wie hij mij kan verslaan. ik zal es vragen of hij tips heeft.

19. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    graag, want ik kan wel mensen verslaan maar zij heeft veel aanvallen die opdezelfde hoogte werken, en dus vraag ik of iemand wat goeie moves/tactieken heeft die veel afwisseling hebben. Want ik heb met Ayane weinig afwisseling *hoog/laag/vastpakken etc* terwijl ik dat met Hayate juist heel veel heb *komt waarschijnlijk doordat ik z'n trucjes goed ken *veel exercisen!*
    Dus ik ga nog maar eens heeel vaak met Ayane exercisen. Overigens, ik heb gisteravond DOA3 met Very Hard zitten te spelen, en ik vind het helemaal niet zo moeilijk, niet heel veel moeilijker dan Normal
    Met Hayate hebbik de story mode *inclusief genra* helemaal uitgespeeld zonder 1 x KO te gaan, met Ayane lukte Genra me niet goed en ging ik iets van 5 keer dood bij Bayman, die gebruikt veel counters... echt irritant
    Ik ga vandaag eens met Hitomi/Ein proberen Story mode uit te spelen *met Ein doeik Time Attack IPV Story, want Ein kan niet in Story mode :'-(*

20. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Was je survival score?Ben benieuwt

Deel Deze Pagina