Ik heb vandaag een 360 gekocht maar er komt een beetje brandlucht geur of zo iets in de buurt van de extra harde schrijf is dit nieuwigheid of is het iets anders.
lekker flauw dit is het microsoft nummer, die kunnen misschien helpen. 0800 023 3894 staat je 360 misschien beklemt tussen andere dingen ofzo?
heb je er soms wierrook ingestopt, of iemand die bij je woont die zo grappig was om dat te doen? Just aasking...
@ Frankverspreek: Kweet dan egt niet wat jij met je xbox doet, maar als jij er alleen games op speelt dan hoort je doos niet te ruiken naar brand. ben zelf bij flinkt wat xboxerz thuis geweest, en egt niks van brand geroken of zo. Kzou zelf microsoft bellen. Ze zeggen dat de 360 een multimedia systeem is, maar hem als waterpijp gebruiken gaat tog iets te ver.
MS bellen lijkt me idd het verstandigst... maar kijk ook even of het alleen is als er een game in zit, of zoiezo als je 360 aanstaat..
Dit forumgedeelte is voor problemen met de websote en het forum zelf. Niet voor je xbox, daarvoor moet je in het Xbox 360 gedeelte zijn. Als er een brandlucht uitkomt, zou ik idd Microsoft maar eens bellen. Het nummer staat hierboven vermeldt door Borix. *closed