SORRY MAAR DEZE MOEST IK EFFE PLAATSEN WHAHAA IK LIG HELEMAAL IN EEN DEUK... mAAR NU EFFE TOCH OVER DE TOPIC, WANNEER WORD HAND OF ODD OF MUNCHS EXODUS VERWACHT??? DAT VRAAG IK ME AF!
JE KON DIE CAPS OOK wel UIT DOEN oh.........nouja wat is Hand of Odd ?? ene Exodus is al uit op de pSone
Leuk piccie! Het enige weet van de volgende delen is dat er een deel online gaat en een soort massive multiplayer online gebeuren word in de wereld van Munch! Althans dat was het idee van die gozer (naam vergeten) maker.
SNAP T NIE sorry voor de caps, ik had het niet eens in de gaten, was zo opgetogen over het plaatje! Deze komt zeker op mijn "ohzo mooie" site lol Maar ik weet nu niet hoe het spel gaat heten... Ergens stond Munch's Exodus wordt verwacht en bij een ander stond Hand of Odd.... Ik hoop allebei sjiek hè haha, hey als de plaatjes teveel worden laat ik ze weg, maar zeg het dan effe please
BTW dit is alle info over The Hand of Odd van de beste Oddworld site out there geloof ik: http://oddworldforums.net/oddworldian/handofodd.html Hope it helps!
wat bedoel je daar dan mee? orginele naam...mwah, valt wel mee, hihi! boh ik verveel me dood, en niemand is volgs mij al wakker, of ze zijn allemaal drk aan het werk!!! grrrrrrrrrr
pff daar heb ik mn papa voor en jah, als je gewoon heel lief kan kijken dan is alles wel oké denk ik, maar ik werk ook thuus hoor, poetsen voor 3,5 euro per uur, verdient wel goed!
Ja dat kunnen vrouwtjes heel goed he! Beetje zielig kijken als ze iets willen hebben. Probeer m`n vriendin ook altijd als ze weer eens een nieuw jurkje wil hebben! :{ Maar na 7 jaar ben ik al bijna imuum daarvoor gelukkig....scheelt mij veel geld...en dus games voor mijzelf
[offtopic] ik moet vandaag van 18.00 tot 20.00 uur bij de AH werken wel 2 uur... (veel he) zaterdag heb ik van 13.00 uur tot 20.30 uur gewerkt (7.5 uur)
jamaar het gaat al wat langer over zijn pootjes volges mij, kijk maar naar de maan met de afdruk van de hand, denk dat het daarvan komt hoor
zielig kijken of werken... doe mij maar werken, zielig kijken helpt niet. maar ik werk wel lang, soms 15 uur!!! verdient dus wel
iik de liever werken dan vakantie hebben als het zo doorgaat? WIE HEEFT ER ZIN IN EEN WEEKENDJE DOORBREGEN IN HET BOS lol haha (wel met huisje en internet aansluiting en dvd en zwembad ) pffff verveel me ecgt
vergeet je het bubbelbad, sauna, en je XBOX niet als je je verveelt ga je toch de stad in ofzo, bioscoopje pakken, winkelen, nieuw spel kopen
ben al uitgekeken op deze stad kan niet naar andere stad want mama moet werke en papa ook vaker (we zullen volgende week naar utrecht gaan) bioscoop, tjah al me vriend/vriendinne gaan weg zijn weg winkelen...zie eerste zin nieuw spel kopen---> heb geen geld in beursje
hmm... ik zie je probleem, tja dan weet ik het ook niet, film huren ofzo, fftjes nieuwe vrienden maken om wat mee te gaan doen