Ik bied alvast mijn excuses aan als ie in het verkeerde forum staat maar ik zou niet weten waar ik deze vraag moet stellen. Ik heb brute force gewonnen maar eigenlijk hoef ik deze game niet en heb ik liever een andere. Kan ik gewoon naar bv de frs of dixons gaan en hem inruilen? Ik heb wel dan wel geen kassabon maar daar kan ik me wel onderuit lullen denk ik. Aan de ene kant lijkt dit sneaky maar brute force gaat er dan toch voor de volle pond uit bij een andere klant ? Of kunnen zij dat zien aan de streepjescode die er op zit? Alvast bedankt
Ik zou het gewoon proberen bij de FRS. Daar zijn ze hier denk ik niet zo moeilijk in. Je moet idd een leuke smoes verzinnen waarom je de bon niet hebt. Het spel moet dan trouwens nog wel in het plastic zitten, anders kan je het denk ik vergeten. Streepjescode is geen probleem, Want ze controleren dan niet of precies dat product nummer de afgelopen week in 1 van de fillialen van de FRS is vekocht
Wat denk je zelf? Tuurlijk kan dat niet..... Waarom heb je je eigenlijk ingeschreven op die prijsvraag als je die game niet wilt? Bovendien weet je niet waar die game vandaan komt, vaak komen ze bij de uitgever weg... Aan de streepjescode heb je ook niks, die verteld niet uit welke winkel het spel komt.. Maar als je er van af wil mag je hem altijd naar mij opsturen ik betaal de verzendkosten wel
Tuurlijk wil ik de game wel, maar een maat van mij had hem al toen ik heb binnenkreeg. de game zit nog in het plastic overigens. bedankt voor de reacties, ik denk dat ik het maar ga proberen.
Als je van die game af wil, kun je hem natuurlijk ook gewoon te koop/ruil aanbieden op het x-bazar forum...
En de free werkt met eigen streepjes codes van die prijs stickers weet je wel. Je moet het gewoon proberen bij ze.
Maar als je eht spel wel wil wat is het probleem? Je kan hem nog steeds opsturen hoor! Ik betaal de verzendkosten wel...
ik heb hem natuurlijk ook op xbazar staan maar daar krijg ik te weinig reacties op. de winkelwaarde is namelijk 65 euro. ik kan hem bijna tegen kotor ruilen. je kan hem kopen voor 45 inc kevin, als je intresse hebt graag via pm want het is natuurlijk geen xbazar kevin wel goed lezen he, waarom open maken als ik hem gratis kan lenen
Ik dacht dat XBW haar games niet uit de winkel kreeg maar van een leverancier. Lijkt me weinig kans dat je hem kan ruilen in de winkel dan. Ik denk ook dat er niks anders opzit dan hem te verkopen.
ik heb hem niet van xbw hoor Ik weet bij god niet waar deze game vandaan komt. hij zit nog in folie dus volgens mij maakt dat ook geen verschil
Jaja, en je had zeker een grote leren jas aan toen je hem ineens in je binnenzak vond Maareh, heb je het al geprobeert? Ik denk dat het wel moet kunnen hoor. Als het folie eromheen nog mooi heel is. En waarom niet proberen? Nee heb je, ja kun je krijgen
Ik heb het destijds geprobeerd met Mechassault die je toen gratis krijg bij een XBM abbo. Zat ook nog in het plastic. Nergens wouden ze hem omruilen behalve bij de FRS ik had gewoon gezegd dat ik hem bij het abbo had gekregen. Maar toen ging hij hem scannen en toen zag ie aan de streepjescode dat ie niet uit Nederland maar uit Duitsland kwam. En daar kunnen ze niks mee. Dus gewoon ff kijken of hij wel nederlands is.
onder het streepjescode staat"made in ireland" maar ik weet niet of dat iets mee te maken heeft. de achterkant is in het engels.
Je kunt gewonnen games niet ruilen bij een winkel... dus je moet hem dus gan verkopen. Ik heb deze maar verplaatst naar xbox games
Waarom niet... Heb je de threat al doorgelezen? Veel winkels zeggen bij voorbaat al nee wanneer je geen kassabon hebt. Maar sommige apen nemen ze gewoon in zonder kassabon hoor.