[X360] [GEZ] €37,50- voor vijf titels | dat is inclusief verzendkosten

Discussie in 'Gezocht' gestart door cartoonsmart, 27 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cartoonsmart

cartoonsmart Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    [GEZ] €50- voor zes titels | dat is inclusief verzendkosten

Hullo, ik ben op zoek naar deze spellen. Ik heb er €50- voor over - voor dat bedrag moeten de spellen ook op de bus.

Voorwaarden
    - De dvd's het liefst vrij van krassen - een enkele hier en daar is geen probleem zo lang ze maar probleemloos spelen.
    - Origineel doosje en handleiding erbij.
    - De deal gaat alleen door als je vijf van de zes spellen kunt leveren: een zesde spel mag dus in overleg een andere titel zijn dan hieronder vermeld.
    - Ghostbusters, Silent Hill Homecoming en een CoD Black Ops (1 of 2), Dead Rising 2 moeten erbij zitten: zonder deze titels is er dus geen deal.

De spellen
    - Dead Rising 2
    - Silent Hill Homecoming
    - Ghostbusters
    - Burnout Paradise
    - Call of Duty Black Ops (1 of 2)
    - Metal Gear Solid HD Collection

Bedankt voor jullie aandacht.

Laatst bewerkt: 29 aug 2014
  2. BUwe80

BUwe80 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als dit lukt eet ik mijn controller op.

3. cartoonsmart

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook Dead Rising 2 hebben. De prijs heb ik aangepast.

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
  5. Summerqing

Summerqing Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ghostbusters heb ik wel, de rest helaas niet..

Denk niet dat het zal meevallen om ze in 1 deal te vinden denk ik..

6. cartoonsmart

Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist de spellen voor €65,- bij Xbox4u op de kop getikt. De man erachter: Richard W. kwam me tegemoet en nam de verzendkosten voor eigen rekening. Het totaal bedrag is toch iets meer dan ik er eerst voor over had. Maar goed, het zijn leuke titels natuurlijk.

En het is niet dat ik voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten. Het punt is op marktplaats en andere locaties vindt je heel veel spellen tegen aantrekkelijk prijzen. Alleen als je een setje specifieke titels wil hebben dan zul je net zien dat je bij verschillende kopers terechtkomt. En dan drukken die verzendkosten weer hard op je budget. Hey, we zitten nog steeds in de crisis - no matter what the politicians say!

Ik ben benieuwd wat de experts van deze prijs vinden. Heb ik teveel betaald? Kon er nog wat vanaf?|:- Of heb ik een goeie deal gekregen?:b:

7. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Lijkt me prima. Ghostbusters is wat duurder omdat schaars ofzo? Iig die gast kocht laatst ook iets van mij, grappig

8. cartoonsmart

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja, Ghostbusters is op Marktplaats geloof ik voor net onder een tientje te scoren. Die Metal Gear HD Collection is wel nog overal overwegend prijzig. En die CoDs, die delen sinds MW, blijven toch ook redelijk prijzig als je kijkt naar het gigantische volume dat ervan in omloop is. De prijs van Burnout Paradise is precies goed :D

Ik denk dat ik op de verzendkosten het meeste voordeel heb behaald: dat tikt toch aan bij zes spellen.

9. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het belangrijkste is dat je er zelf blij mee bent, ongeacht of het goedkoper kan of niet. Het kan namelijk altijd goedkoper, echter ben je dan veel tijd kwijt aan het zoeken naar de beste deal en zoals je weet is tijd geld.
    Terugkijken levert je niks op in dit geval.
    Wanneer je ze in de winkel gekocht zou hebben was je in ieder geval stukken meer kwijt geweest.

10. cartoonsmart

Leuk Bevonden:
    0
    Goed punt. Ook een van de redenen dat ik hier mijn wenslijst heb neergezet. In de hoop snel alle spellen bij elkaar te krijgen. In het verleden ben ik hier altijd geslaagd. Alleen de laatste tijd loopt het aanbod wat terug. En ja, tweedehands bij de Gamemania is niet zo mijn ding - want dat is inderdaad veel duurder (wel begrijpelijk het is immers een fysieke winkel).

11. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Maak er ook ff voor ons plezier een filmpje van alsjeblieft :+

12. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138

13. BUwe80

BUwe80 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Sorry, maar het is dus niet gelukt. Dat die games te vinden zijn bij een of ander tweedehands winkeltje voor 15 euro boven de prijsdie hij voor ogenhad, geloof ik wel, maar het ging erom dat hij hier iemand op het forum zou vinden die die games voor die prijs wilde verkopen en dat was dus niet het geval.

De controllers blijven dus nog even in de vriezer liggen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina