Hallo mensen, Ik ben op zoek naar alle Retro consoles en games daarvan. wil je het kwijt voor een klein prijsje kun je het hier posten en dan laat ik het je wel horen. Graag ook gelijk de prijs erbij vermelden._0/
Ik post mijn Marktplaats advertenties maar even hier dan SNES, met 3 games, 2 controllers en Super Gameboy (hoogste bod is 40 euro en is wss al weg, maar feel free om daaroverheen te gaan N64, met 7 games en 3 controllers. Vraagprijs rond de 50 / 60 euro. Games ook los te koop.
Gameboy Advance SP + 4 spellen + Veel accessoires. Doe maar een bod (PM) (met console bedoel je toch ook handheld hea? )
Pepzi: Geen interesse in een SNES en voor N64 krijg je een PM Jaidersstyles: PM! Twizzler : Geen interesse in een Vectrex.
ik heb nog 2 ps1 ik moet eve kijk welke spellen en spullen erbij zitten. Als je intresse hebt stuur even pm.
Gameboy en een gameboy color heb ik hier liggen in goede staat. Zit een tasje bij met draagvlakjes, zo'n kliklampje met vergrootglas, en een paar games. Laat me even weten als je interesse hebt .
Ik heb hier nog wel wat retro liggen. sega megadrive spellen: The revenge of Shinobi Sonic 1 Sonic 2 Last Battle Disney's Aladdin Disneý's Little Mermaid Disney's Talespin en voor de mastersystem nog wonderboy in monster land. Allemaal met doos en de meeste ook met boekje. Voor de N64 Star Wars Battle for Naboo (compleet) Superman (compleet) Pokemon Stadium (catridge only) Pokemon Stadium 2 (catridge only) Goldeneye (catridge only) Voor die laatste drie geldt dat de stickers beetje beschadigd zijn, maar werken goed. Voor de snes heb ik nog als catridge only: Joe & Mac: Caveman Ninja The Magical Quest starring Mickey Mouse Laat me even weten waar je intresse in hebt dan maken we daar een prijsje van.