GEZ serieuze Rainbow six 3 clanmembers

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ferrari4ever80, 5 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ferrari4ever80

ferrari4ever80 Ferrari Fer @Topspin

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo beste mensen van het xbw forum.

Zoals jullie aan de posting zijn we op zoek naar serieuze clanmembers. We hebben momenteel een hechte clan van 5 leden, maar helaas hebben enkele leden de clan moeten verlaten wegens andere verplichtingen.
    Het is niet zo dat we een stel dikke nerds zijn, maar we willen vooral een clan waarin mensen gezellig kunnen gamen en op vaste tijden een war kunnen houden. Waarin we toch behoorlijk presteren. Daarvoor moet je ingespeeld zijn en elkaar ook aardig vinden.
    Ik heb zelf in meerdere clans gezeten en ik heb wel geleerd dat het belangrijk is dat je met een vaste groep mensen bent die goed met elkaar overweg kunnen. En bereid bent te luisteren naar de clanleaders.
    We hebben wat dingen op een rij gezet waarin wij vinden dat je aan moet voldoen.
    Voor de mensen die zometeen deze posting af gaan zitten zeiken, we zoeken members en we willen geen discussie over wat zielig is enzo.
    Als je dus niet geintereseerd bent doe me dan aub een plezier en ga niet van die irritante commentaar zitten leveren.

Wat wij zoeken:

-Leeftijd minstens 16 jaar.
    -Vaak online in R6 niet 10 uur per dag wel 2x in de week in R6 ofzo
    -Luisteren naar de fieldleaders, mocht blijken dat je zelf beter bent, dan vinden wij het helemaal niet erg om van jou een fieldleader te maken.
    we zijn een clan die bereid is eigen fouten in te zien en zeker niet arrogant zijn.
    -deel te nemen aan het clanforum en te posten.
    -communiceren in de game
    -het kopen van r6 black arrow als die in augustus uitkomt
    -mappen tactisch speelt en niet gaan voor de meeste persoonlijke kills, maar met zo min mogelijk verleizen de map te winnen.

-Iemand die een upload heeft om 10 of 12 man te kunnen hosten heeft een duidelijke voorkeur.

Hopelijk zie je in dat we geen dikke nerds zijn, en ook niet hele dag zitten te gamen, maar de tijd dat we het wel doen willen we het goed doen, vergezeld van een portie gezelligheid.

Als je dus intresse hebt kan je me een pm sturen met daarin je gamertag en jouw reden waaorm je de clan zou kunnen komen versterken. Dan meem ik contact met je op.
    We hebben nu 6 mensen we willen een clan van 10-15 leden.

Misschien tot snel

gr

Ferdian

Ferrari4ever80 @ live

Laatst bewerkt: 5 mei 2004
  2. marco007

marco007 Licence to kill

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ben geinterreseert...... mijn xboxaccount is marco007..... wanneer zijn jullie dan aant spelen

3. ferrari4ever80

ferrari4ever80 Ferrari Fer @Topspin

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt pm

4. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Lijkt me ook wel leuk om mee te doen, maar het is niet zo dat ik alleen RBS3 doe... heb namelijk meerdere spellen die ik doe.
    Ik ben cker wel 2 keer in de week online.
    Maar moet je goed zijn?? Ik ben namelijk niet zo super goed...
    Ik hoor het wel.

5. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    k zou t ook wel leuk vinden ...hoewel ik lol boven serieus spelen heb zitten. ;)

6. de luie hond

de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Volgens mij moet je zoiets HIER posten.

7. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey fer ik wil ook wel bij je clan :)

8. Tsdb

Tsdb .\\//

Leuk Bevonden:
    0
    ey kben ook clanleider wou ff de post zien die fer had geplaatst :) mjah add ons gewoon ff toe op live Tsdb NL en DAA ferrari NL (ferrari heeft zn gamertag verandert) of stuur een mailtje stephan_de_bie@hotmail.com .

Het belangrijkste is gezelligheid en vrienden maken :) mjah goede skills zijn natuurlijk zeer mooi meegenomen :D we zine/ spreken jullie op live wel mensen! :D

@ de luie hond: "Als je dus niet geintereseerd bent doe me dan aub een plezier en ga niet van die irritante commentaar zitten leveren." zei ferrari tog egt... stuur hem een pm of stfu...

9. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Klopt als een bus. Post je clangegevens aub in de daarvoor bedoelde thread! Geen losse promotie door voor elke clan eigen threads te maken aub :)

Deze thread gaat op slot.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina