Hallo beste mensen van het xbw forum.
Zoals jullie aan de posting zijn we op zoek naar serieuze clanmembers. We hebben momenteel een hechte clan van 5 leden, maar helaas hebben enkele leden de clan moeten verlaten wegens andere verplichtingen.
Het is niet zo dat we een stel dikke nerds zijn, maar we willen vooral een clan waarin mensen gezellig kunnen gamen en op vaste tijden een war kunnen houden. Waarin we toch behoorlijk presteren. Daarvoor moet je ingespeeld zijn en elkaar ook aardig vinden.
Ik heb zelf in meerdere clans gezeten en ik heb wel geleerd dat het belangrijk is dat je met een vaste groep mensen bent die goed met elkaar overweg kunnen. En bereid bent te luisteren naar de clanleaders.
We hebben wat dingen op een rij gezet waarin wij vinden dat je aan moet voldoen.
Voor de mensen die zometeen deze posting af gaan zitten zeiken, we zoeken members en we willen geen discussie over wat zielig is enzo.
Als je dus niet geintereseerd bent doe me dan aub een plezier en ga niet van die irritante commentaar zitten leveren.
Wat wij zoeken:
-Leeftijd minstens 16 jaar.
-Vaak online in R6 niet 10 uur per dag wel 2x in de week in R6 ofzo
-Luisteren naar de fieldleaders, mocht blijken dat je zelf beter bent, dan vinden wij het helemaal niet erg om van jou een fieldleader te maken.
we zijn een clan die bereid is eigen fouten in te zien en zeker niet arrogant zijn.
-deel te nemen aan het clanforum en te posten.
-communiceren in de game
-het kopen van r6 black arrow als die in augustus uitkomt
-mappen tactisch speelt en niet gaan voor de meeste persoonlijke kills, maar met zo min mogelijk verleizen de map te winnen.
-Iemand die een upload heeft om 10 of 12 man te kunnen hosten heeft een duidelijke voorkeur.
Hopelijk zie je in dat we geen dikke nerds zijn, en ook niet hele dag zitten te gamen, maar de tijd dat we het wel doen willen we het goed doen, vergezeld van een portie gezelligheid.
Als je dus intresse hebt kan je me een pm sturen met daarin je gamertag en jouw reden waaorm je de clan zou kunnen komen versterken. Dan meem ik contact met je op.
We hebben nu 6 mensen we willen een clan van 10-15 leden.
Misschien tot snel
gr
Ferdian
Ferrari4ever80 @ live
Laatst bewerkt: 5 mei 2004