gazamelijke koop met cc kaart gerjan en ik (slicer) hebben een tread waar we skins aanbieden omdat velen van jullie geen cc hebben heb ik de mijne aangeboden nu is mijn vraag aan jullie zijn er nog ideen om gezamelijk een aankoop te doen van produkten als er goede ideen bij zitten wil ik wel mijn cc terbeschikking stellen dus kom op laat maar eens wat horen
Je moet helemaal zelf weten wat je met je credit card doet, maar ik zou absoluut never nooit m'n cc-gegevens aan wildvreemden geven :{ Besef wel hoeveel risico je loopt als je dit doet... als ook maar één persoon er met jouw creditcard gegevens vandoor gaat, kan diegene dus onbeperkt op jouw krediet boodschappen doen, en kan jij fluiten naar je geld... En controleer ook eerst even goed of je niet toevallig rente moet betalen over de aankopen die je doet met je credit card... bij sommige cc's is dit namelijk het geval, wat jouw goed bedoelde voornemen wel eens behoorlijk prijzig kan maken. Ik zou dit dus nooit doen, hoe goed bedoeld ook, maar ik raad het je dan ook ten zeerste af om hier de filantroop uit te hangen.
Ik zag verschillende sites, lijkt mij wel wat om een sticker te nemen, maar van welke site gaan jullie bestellen?
Darkwing, dat bedoeld ie helemaal niet :{ Hij bedoeld dat ze dan met z'n allen iets bestellen (hij dus eigenlijk), waarna hij het allemaal apart weer naar de anderen verzend. Dit ivm lagere/gratis verzendkosten van USA-->NL. Ik begrijp ook niet helemaal waarom hij dat zo leuk vind, misschien omdat hij er een beetje winst op maakt.
ja dat is het ik ben heel aardig /Mod Ik heb even je topic titel wat netter gemaakt - W. mod ik voel me aangerand hahahahahaha bedankt
Ik heb er aelf al eentje, maar ik kan me herinneren dat er eerder hier op het forum bestwel wat mensen waren die een xbox draagtas wouden bestelllen uit de VS.
@ Slicer. Begrijp ik het nou goed dat jij je cc beschikbaar wilt stellen? Lijkt mij niet echt een heel slim idee, maar waarom doe je dit eigenlijk?
Waarom zou het niet slim zijn? Hij stelt het indirect beschikbaar. Hij besteld het hele pakket en verspreidt het dan door Nederland. Dat bespaart voor ons verzendkosten. Hij doet dat denk ik omdat hij er een klein zakcentje aan overhoudt. Zie hier.
wat hij doet: jij kunt bestellen wat je wilt hebben, en dan besteld hij het samen met die vriend bij die site. Hij vangt er een heel klein beetje winst op, en leent niet zijn cc uit ofzo.
zal jullie meteen uit een droom helpen verdienen doe je hier niks aan voor die paar centen hoef ik het echt niet te doen hoor ik vind het alleen leuk om dit te regelen noem het maar bezigheidsterapie maar als ik daadwerkelijk betaald moest hebben naar het geen wat ik doe man dan zouden die skins onbetaalbaar zijn je bent hier de nodige uren zoet mee hoor en dat is als alles goed gaat maar dat gaat het nooit het steeds veranderen van orders geld niet op tijd te laat bestellen pm en mails beantwoorden zie er nu al tegen op als ik ze bestel iederedag pm en mail met waar ze blijven en natuurlijk als het wat langer zou duren dan normaal de beschuldigen dat ik hun geld gestolen heb zie je het al voor je