ik ben een trotse eigenaar van een xbox,gamecube,gameboy sp en binnenkort een ps2. dit is gewoon een hobby van mij(gamen) maar iedereen zeikt er maar over,of ik te veel geld heb ofzo en dat het allemaal onnodig is en dat ik mijn geld dus beter kan besteden. ik ben toch niet de enigste met meerdere consoles:{
Dat klopt. Ik heb een xbox, een ps2, een gba, een gba sp en 2 gamecubes (een zwarte en een zilvere). Het is ook mijn hobby.
eens een gamer altijd een gamer Het is een verslaving (en ik lijd er al meer dan 2/3 van mijn leven aan) en het wordt steeds verslavender. Als ik naar mijn maandelijkse lasten kijk en naar mijn uitgaven voor games en randzaken (games voor PC en Xbox, maar was vroeger ook psx, dc, gamegear of Snes), is gamen mijn grootste vaste last. En nog is mijn verlanglijst lang niet afgewerkt (sterker wordt enkel groterrrr ). Sommige van mijn maten snappen dr weinig van, maar gaan zelf wel drie keer p/j op winstersport. Wat voor mij overdaad zou zijn. Smaken verschillen
xbox,2gamecube's,ps2,dc,gba,gbasp,pc,n64,psx,psone,snes,nes,commandore 64 en sega gamegear. Dit heb ik momenteel in mijn bezit en is werkende.
Je bent niet de enigiste, ik heb ze ook alle 3 + nog een N64, Snes, Nes, GBA en GBA SP. Gewoon een leuke hobby, en hobby mag geld kosten toch
ik heb alleen een xbox en vroeger een sega. maar om meerdere consoles te kopen doe ik nie, want ik speel per dag 4 uur, en dan heb ik tijd te kort om met 3 consoles te spelen. En ten 2e ik besteed liever mijn geld aan andere dingen.
Aleen de xbox, de twee cubes en de ps2 staan op het moment aangesloten. De gba's hebben een batterij.
Ik ben zelf dus ook in het bezit van een PS2, XBox, GameCube, GBA SP en de gouwe ouwe PSX. De reden is simpel. Ze hebben allemaal hun eigen typische games die ik gewoon allemaal wil hebben. Het enige probleem is dat ik nu een overschot aan games heb die ik nog steeds moet spelen en die wordt met de maand steeds een stukje groter. Soms krijg ik dan ook het idee dat ik de games meer koop voor het verzamelen dan voor het spelen.
Ik heb een ps1, ps2 en een xbox. Een gamcube hoef ik niet want die heeft alleen maar KUT spellen. En ik heb natuurlijk xbox live en ps2 online :d
Xbox Playstation 2 Gamecube GBA Nah, je bent echt niet de enigste. Gamen is een hobby, en kan een dure hobby worden.
xbox, 2gamecube's, ps2, dc, gba, gbasp, pc, n64, psx, psone ,snes ,nes, commandore 64 sega gamegear. Deze ben ik nog vergeten: Atari 520 Atari 1040 CDI Converse (kapot) Gameboy Gameboy color
Mja ik heb een NES,SNES,SMDII,N64,NGC,GB,GBP,GBC en een GBA Mja gewoon niets van aan trekken en anders ga je hen eens aanspreken op hun hobbies.