Ik wilde ff iets kwijt, Waarom zeurt ieder1 over Halo 2? Oke, ik vind Halo ook supervet en verheug me ook op het vervolg. Maar de game komt pas volgend jaar! En er zijn nu al threads van hier tot ginder. Er komt een filmpje en hopsa! Meteen voorpaginanieuws! Ier1 in rep en roer! Het wordt op xbw geplaats en hup! Met1 30 reacties! Gigantische (lul?)verhalen over nieuwe soorten whartogs. Bungie laat zelfs mensen betalen om de voortgang van de game van dichtbij mee te maken!! Dan denk ik van, waar zijn we nou helemaal mee bezig? W8 gewoon tot volgend jaar en kijk wat het is! Of ligt dat nou aan mij
Waarom zeur jij over het gezeur over Halo 2? Mja, ik kan me er niet zo aan storen. Het is niet zo dat ik sta te springen en te juichen als er een nieuwe screen van Halo 2 of wat dan ook uitkomt, maar ik begrijp wel dat Halo een hit was, en dat mensen veel verwachten van z'n vervolg. Dus ik kan het wel begrijpen, al vind ik sommige mensen idd wel wat overdreven reageren. Ik zou dit spel ook graag willen spelen, maar ik leg me er wel bij neer dat het nog wel een jaartje kan duren, en in de tussentijd zijn er genoeg andere spellen die uitkomen waar ik me op kan verlekkeren
Helemaal met je eens. Maar kan het wel een beetje begrijpen ik bedoel iedereen is stinked benieuwt naar halo 2, slimme zet van MS want iedereen heeft het er idd gelijk over. En trouwens dat van dat betalen was volgens mij een 1 april grap.
Ja, ik ben het ook met je eens. Straks wordt de hype te groot en dan kan het spel alleen maar tegenvallen.
Alles wat ik wil zeggen is al gezegd . Stoor me er ook niet echt aan, maar vind sommigen wel iets te ver gaan . En Splinter Cell bv vond ik nix, maar kocht hem omdat iedereen hem wel leuk vond. Ik denk btw niet dat Halo II een miskoop gaat worden .
Ik denk het niet dat hij gaat tegenvallen hoor. Ook al zou hij gewoon zoals Halo 1 zijn maar dan met nieuwe wapens, voertuigen en betere levels zou ik hem al kopen. Maar je hebt gelijk de hype is wel een beetje groot, net zoals bij the getaway ze waren al aan dat spel bezig van voor de ps2 hier uit was en wat is het geworden? Juistja, een kutspel!(mijn mening) Maar sommige spellen trekken nu eenmaal zoveel aandacht ... En waarom is dat zo? Wel.... dat zal altijd een mysterie blijven...
Mja, ik kijk zelf ook wel erg uit naar Halo 2 (heel erg ), maar toen hij uitgesteld werd waren er echt mensen bij die zeiden dat ze zelfmoord ging doen ofzo Tis jammer dattie uitgesteld is maar zo erg issut nou ook weer niet.
Tja als ze zelf moord plegen gaan ze halo 2 nooit zien he Deze game kan gewoon niet overhypt zijn Mja we zien wel Kvin het wel plezant dat mensen zo kunnen freaken voor een spel! Die Bungi moet zich zelf eeel veeel GoD voelen
het kan best zijn dat de hype inderdaad te groot wordt op deze manier, maar ik ben gewoon superbenieuwd naar alle nieuwe dingetjes. ook al zijn ze maar heel klein. en het verhaal natuurlijk, voor mij heeft HALO nogsteeds een supersterk verhaal. vooral als je de boeken leest.
ik doe nooit mee aan een hype opbouwen, dan kan ie ook niet tegenvallen... En ik zou liever zien dat het nog 2 jaar duurt; nog een veel betere game, en het helpt mn portemonnee ook weer
Hehe, ik dacht dat het aan mij lag...... Ik werd er namelijk ook helemaal gek van. Best leuk hoor zo'n nieuwe game, maar je kan ook overdrijven.......
Re: Re: Gezeur Halo 2 Zo heb ik ook is een thread gemaakt over "game's hypen". Maar dat je moest betalen voor het nieuws was trouwens een eendagsvlieggrap(1 april)
Jij hebt Halo 1 zeker nog nooit gezien? Daar was ik al erg enthousiast over. Ik kan ook niet wachten op deel 2. Wat ik vooral vet vind, is dat het verhaal zich op aarde afspeelt!
ik sta ook te springen om Halo 2 te spelen en ik vond het ook vreselijk toen ie werd uitgesteld naar 2004 Hebben jullie nog plaatjes van nieuwe voertuigen? of iets anders van Halo 2? Als Halo 2 uitkomt zit ik 24 uur per dag, 7 dagen per week, 52 weken per jaar achter de xbox te Halo 2en