gezeur over opsomtopics

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Atmaxar, 7 mrt 2004.

1. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wordt er een beetje moe van dat er heel veel forum-gangers elke keer beginnen te zeuren als er weer een opsomtopics is geopent reageer gewoon niet, dan zouden de mensen die nog wel iets er over te zeggen hebben der fatsoenlijk op reageren.

En dan kunnen de moderaters ook zelf over nadenken ofdat ze hem nu wel of niet moeten sluiten en worden ze niet beinvloed door alle reply's.
    Als hij gesloten moet worden dan gebeurt dat toch wel.

Sorry maar dit moest er gewoon effe uit want in bijna elke topic wordt het gezet en ik vin dat ook 1 van de dingen om een forum te verpesten, laat de moderaters beslissen

2. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Mee eens, het wordt bijna een standaart 1e reactie om "opsomtopique" te gaan zeggen.
    Ik lees er dan wel snel over heen, maar vind het wel tamelijk erritant. En moet (vind ik), ook beter worden bestreden.
    Als het zo is dan zeggen de desbetreffende mods daar wel wat van. :)

3. Mauriz

Mauriz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OPSOMTOPIC ;)

Nee ff serieus, ik vind het ook dat ze die mensen moeten straffen. Het lijkt net of ze alleen maar even posten om een post meer te krijgen. En iedereen post dan nog hetzelfde bericht zoiets van: slotje opsomtopic etc.
    Ze kunnen net zo makkelijk op de knop drukken: meld dit bericht bij een moderator. Net zo makkelijk en je hoeft niet te type (forum bevuilen)

Dus moderators doe er wat aan, ga waarschuwingen uitdelen _O_ of iets dergelijks!

Laatst bewerkt: 7 mrt 2004
  4. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    of doe het niet. lijkt me toch dat ze niet iets doen wat strafbaar is. het komt er toch altijd op neer dat een mod de threadstarter naar de faq verwijst...
    ik ben het er wel mee eens dat niemand er gewoon nog op moet reageren. als het een opsomtopic is hoeft niemand dat meteen weer te gaan vertelle, dat weten de mods ook wel.

5. Mauriz

Mauriz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja ik vind het behoorlijk irritant dat mensen zo reageren. En het forum word er ook niet schoner op. Als er niks beters op zit is naar mijn mening waarschuwingen toch het beste.

6. Dark Shadow

Dark Shadow Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sorry maar begint dit niet op een opsomtopic te lijken?

7. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    Is dit nu serieus bedoelt dark shadow, ga anders ergens anders wannebe-mod spelen en ik hoef hier geen reactie op te krijgen

8. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit volkomen gezeik. Mensen proberen de mods erop te wijzen dat iets een opsomtopic kan worden, en daar hebben ze volkomen recht toe. Als dat jullie stoort is dat jullie probleem, en er mensen voor gaan straffen, wat Mauriz zei, slaat al helemaal nergens op. En mod kan inderdaad best zelf zien of iets een opsomtopic kan/gaat worden ja of nee, maar iedereen heeft recht omdat dat er neer te zetten. Dan snappen diegene ook dat de rest er last van heeft en niet dat alleen maar de mods de boosdoener zijn.

Laatst bewerkt: 7 mrt 2004
  9. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Dit soort posts moeten ze ook afstraffen :mad: :mad:

Serieus bedoelt of niet, wij proberen hier een discussie (of iet dergelijks) te houden, en iemand blaat er zomaar door heen.

Alleen een probleem dat ik heb als ik op het "meld dit bericht bij moderator" knopje heb gedrukt, er niet mensen weten dat IK daarop heb gedrukt, of iemand anders. Dus komen deze posts nog steeds.
    Als er nou nadat je op dat knopje hebt gedrukt er onder de post van de threadstarter komt te staan dat het gemeld is, hoort iedereen te weten dat je er niet meer mag posten..:p

Ben alleen bang dat dit niet gaat werken :{

10. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    true, maar zet dan nog wel iets zinnigs in je post, waar de threadstarter WEL wat aan heeft. Als het op een vraag gaat, of verwijs door naar de Faq ofzo. Anders wordt de TS er nog niks wijzer van, en dat is niet de bedoeling.
    Maar ik denk dat de TS (en ik) doelde op de mensen die alleen:

"Opsom topic"

zeggen, en verder niks. :)

11. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    Ze merken vanzelf wel dat het een opsomtopic is als hij gesloten wordt en ik heb meer last van de mensen die er zo stom op reageren dan de topics zelf,.
    Als er een heleboel mensen hebben gezegt dat het een opsomtopic is heb ik ook minder zin om er nog op te reageren.

En Tinman NL je kan ook op de link"meld dit bericht bij een moderator"klikken en dan weten de moderator's ook hoe je er over denkt

12. dan1701

dan1701 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het er ook mee eens de laatste tijd veels te veel wannabe mods zijn, die niet door hebben dat er onder elke post een mooi knopje zit meld dit bericht bij een moderator.

maar ze hoeven van mij niet gestraft te worden laat ze maar wannabe mod spelen.

13. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoef hier niks van op te steken, ik hoop dat veel mensen dit lezen en zoiets hebben van hmm... misschien heeft hij wel gelijk.

Ik vin het trouwens een heel goed punt van blokkie om het ook te laten zien als er iemand op de link van bericht melden heeft gedrukt dan heb je het zelfde als nu dat je ziet dat het een soort opsomtopic is, maar dan zonder al die irritante berichtjes.

14. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en dan krijg je weer dat gezeurdat de mods alles fout doen, dus dan denken ze dat de zij de boosdoeners zijn. Als er nou 1 of 2 vertellen aan de "TS" dat het een opsomtopic is/wordt, word hij daar wijzer van en krijgt de mod uiteindelijk niet alleen de schuld. Zo blijft hun imago ook een beetje positief.
    Maar nu drijf ik af naar deze draad en laten we dat maar niet doen.

15. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Jezus christus, die gozer maakt gewoon een grapje, weliswaar een kutgrapje, maar toch, een grapje. Alsjeblieft, reageer niet zo opgefokt, dat vind ik zelf irritanter dan mensen die voor wodjes gaan spelen...

16. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    Oke ik snap dat punt dan ook wel weer, maar daar zijn de moderators voor.
    Maar ik denk dat de krietiek tegen hun wel mee zal vallen en als ze het wel krijgen dan moet je daar maar mee leven je kan het niet altijd goed doen maar als moderator krijg je nou eenmaal af en toe krietiek op wat je doet.
    En dan moeten ze zelf maar kijken ofdat die krietiek terecht is zo ja dan moeten ze maar kijken ofdat ze er iets aan kunnen en/of willen doen.

17. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik irriteer me aan mensen die reageren met zoiets als opsomtopic! lees jij het beleid eens door, maar mensen die gewoon de topicstarter op hun fout wijzen op een normale manier heb ik geen problemen mee, maar eigenlijk is dat een van de taken van een moderator. ;)

18. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    grappig, iedereen is het met de stelling eens, en toch zijn er blijkbaar veel mensen die er verantwoordelijk voor zijn, als ik het hier zo lees...

hebben die geen mening ofzo?

19. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    @alders40 Waar slaat die opmerking "lees jij het beleid eens na" op.Ik heb ook geen probleem met mensen die netjes er op wijzen dat iets hun topic misschien niet helemaal goed is, maar als je dat doet druk dan ook meteen op het knopje om het aan de moderator te melden. Dan mag hij de TS door verwijzen naar het beleid en eventueel een andere tread aan wijzen waar hij door kan vragen of discuseren.

20. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Waaraan zie jij dat het een grapje is, ik zie geen enkele smiley of wat dan ook. Maar dat is een andere discussie, en degene die opgefokt reageert ben jij, en meteen een link te gaan leggen naar mensen die je geeneens kent gaat ook nergens over 8).

Ik vraag me af wanneer er een mod gaat reageren in deze thread, ben wel benieuwd wat die ervan denken :eek:.

Deel Deze Pagina