Ik zoek gamers waar ik regelmatig online fifa09 tegen kan spelen. Ben geen prof maar doe mijn uiterste best. Bij interesse post je gamertag maar. Gr. ramonwally
Als je te jong bent moet je een nieuwe account maken om online te spelen. Hebben miljoenen mensen problemen mee gehad.
Mij kan je ook wel toevoegen, ik heb het wel druk deze periode dus ik ben niet heel vaak online. Gamertag: mr wasknijper
ik speel de laatste tijd niet veel FIFA09 online meer omdat ik andere games speel en ik ook vaak met vrienden lokaal tegen elkaar speel maar ik ben wel te porren voor een paar potjes FIFA zo nu en dan, stuur me maar een game invite als ik online ben gamertag: basserr
Hey Ramonwally! speel af en toe ook online, voeg me maar toe, kan me altijd inviten als ik online ben. Gamertag: The Cardinal 87 btw, geldt ook voor andere die graag leuk (lees: niet quiten en geen united) online willen spelen
Super allemaal!!!!!! Ik ga jullie zeker toevoegen, want is toch relaxer om tegen andere te spelen. Gr. Ramon
jup. Int WannaB is vanaf nu viktortje007's zaakwaarnemer. neem heb alstjeblieft serieus want hij doet zo zijn best!
Wil je tegen viktor spelen dan moet je eerst contact opnemen met mij, dan kijk ik of je ook maar een greintje tegenstand kan bieden en dan bepaal ik of je uiteindelijk tegen viktor mag spelen.